LÂFIZ-I EVFÂ"" Senli sancılar mayaladığım yaralarıma abanıp Senden gayrısına oruçlu içime kapanacağım hep İçimde Yâr olarak Varoldukça sen "" Lambaları taşlanmış Duvarları karalanmış İzbe sokağımın sol sapağında Ruhsatsız Derme çatma Gecekondu sevdâm var Penceresi Camı Kancık bir ihbâra bakar Ş İ M D İ 3 satırla Şâirini katleden Şiir gibiyim Eli kalemli Dili elemli bir devrimcinin Damarlarına zerkettiği epik duyusuzluğuyla Devir Gözlerime pankart açan Köhnemiş körelmiş inklâpları Ve Dayayıp alnıma kurşunî kelâmlarını En senli yerimden vur beni Gebereceksek de Birlikte geberelim Canımız Cehennemeymiş Ne tasa Ne gâm Bedenimin her zerresinde Dururken parmak izin Hücrelerime kadar işlemişken Aşk denen suç aletin Ve Yeterliyken delillerim Biliyorum Yine meçhûl kalacak Fâilim Hatırla 3 doğrununun 1 yanlışı h’aklayamadığı Hakuran göçü zamanlardı Hakuranlar göç eder miydi ki Sevdiğim Ve Sen Eldeli işlemlerde Elimde olmayan parmak hesaplarının Matematiksel hatası Oysa ki Ben Sana ısmarlamıştım Sütten henüz kesilmiş gözlerimi Bırakmayasın diye arkanda Kalmasın diye yollarında Şiirlerime Kalem Kırdıran Adam Mısralarımın üzerine el basıp Her bir harfine yemin ederim ki Yüreğini verip parmaklarının arasına Ve Evirip çevirip içirtmeden Kanını tırnaklarına Yani Bir bana Şâir etmeden seni Bir daha Ölmeyeceğim |
*Fâilin tüm somutlaştırmalara direnişi... Aşkın bir yeni perspektiften tanımlanması.
*Kaba saba bir gece tasviri, sefil-efil, usul-usûl-uslûp, savurmak- vurmak, üryân-rüyâ, cennet-cinnet, haklamak-aklamak kelime kurgusu akışkan, sürükleyici ve zihin açıcı.
*Bunların dışında içerik, manâ, şairin bizi yeni ve kendine mahsus bir dünyaya sürükleme kudreti açısından da oldukça başarılı.
velhâısıl, şiirinizi beğendim ve tebrik ederim.