Gülün dokunmadığı gülümseyen gözlere Memleketin kalbine ateş düştü dün akşam Terör bitecek diye verilen tüm sözlere Kimse inanmamıştı sona erdi çok yaşam.
Kimeydi ne içindi bu iblislerin hıncı Hâlbuki asırlardır kardeşçe yaşıyorduk Başlarına düşmez mi adaletin kılıncı Birlik olup zorluğu sırt sırta aşıyorduk.
Uyduruk sözleriniz çare değil dertlere Sizin için Türk halkı boş yere ölecek mi? Ne cevap verirsiniz güç sağlayan fertlere Yoksa bu güzel yurdu düşmanlar bölecek mi?
Güçlü devlet olamaz güçlü millet yok ise Öncelik milletindir kandırılmasın halkım İbret olmaz mı daha yaşanan bu hadise Dilden düşmezken talkım yutulur salkım salkım.
Bırakın okulları rahat çalışsın basın Bombalar mı patlattı girdiğiniz bankalar İdamı yasal kılın hainleri hep asın Ortaya çıksın artık çevrilen entrikalar.
Kalbinde çıban çıkmış ne zaman deşilecek Dün kara bu gün kara belki yarın da kara Hainlerin mezarı kimlerle eşilecek Kınamak da yetmiyor sabır bize Ankara.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABIR ANKARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABIR ANKARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lanetliyorum terörü ve destekcilerini insanım diyenlerin başı sağ olsun Kalemin daim yüreğin var olsun _________________________________Saygılar selamla
Dünyada kusursuz iki insan vardır. Biri ölmüştür, biri de doğmamıştır. -- Çin Atasözü ................................................. Saygı ve Selamlar...