(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz Tarih… Ankara yı Yaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz Tarih… Ankara yı Yaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben inanıyorum bu hainlerin temizleneceğine... Yeter ki bizler bunlara karşı tek yumruk olalım Eğilmeden bükülmeden Birbirimizi suçlamadan Senin rengin kara, benimki ak Senin takımın bu, benimki şu demeden Sen şuna oy verdin, ben buna oy verdim diye Kırmadan Her bir zerremizle bu kansızlara karşı dik duralım İşte o zaman kökü kazınır
''Yurtta sulh cihanda sulh.'' sözünün anlamını bir kez daha çok acı bir şekilde hatırlatan bir olay.Hala idrak edemeyenlere çok yazık lanet olsun bir şehrin kalbini kana bulayana ve bu vatana bunları yaşatanlara...Tebrikler efendim şairler böyle acı ile çağlamasa diyorum bir daha...
Ne demişti Akif üstad; Allah bu millete bir daha istiklal marşı yazdırmasın... Umarım bu son terör olayı olur ve hiç bir kalem terör konusunda tek kelime bile yazmaz.
Hocam olan ölene oluyor üç günde olay çözülüyo ve kapatılıyo yapılan şey sadece rahmet ve sabır dilemek. Geçerli çözüm istiyoruz. 5 ayda 3 katliam aynı bölgede olacak gibi değil. Yaramız kapanmıyacak kadar derin. kutluyorum duyarlı yüreğinizi. Saygılarımla.
çok üzgünüm...ancak şunu söylemek istiyorum; ne gariptir ki her iki olayda Azerbaycanda ki zirvenin yapılmaması öncesi yapılan eylem; birde Azerbaycan da meydana gelen rafineri patlamasını unutmamak gerek ...Bu Pkk nın Rusya dan aldığı desteği ile yapılan bir vahşettir; ...Avrupanın ve Rusyanın son çırpınışlarıdır bunlar... Bu ülkede kaos olmayacak Allahın izniyle ve Devletim bunu da çözecektir...Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum..Ailesine sabırlar...Allahın laneti üzerlerine olsun... Amin Ecmain
İçimizdeki pkk severler hariç!!! Hepimiz üzüldük, hepimizin ciğeri yandı! İşin acı yanı sanki bu saldırıları devlet yapıyormuş gibi hala devleti, devlet kurumlarını suçlayanlar var... İçimizde ki pkk sever medya devleti suçlayan haber yazıyor hurra... Ne kadar devlet hükümet karşıtı varsa hepsi buna inanıyor asıl suçlanması gereken pkk ya kimse tek kelime etmiyor!!!
Devlet bir An önce çözüm bulmalı yapılan bu vahşetlere...
Başımız sağolsun :(
Tebrik ederim,
Selam ve saygılarımla...