gözümde yaş kalmasa kan süzülse kirpiklerimden çekip alsalar koparsalar ellerini ellerimden bitmezki sevgim; bitiremezler yüreğim; yüreğini sımsıkı tutar yürekçe ellerinden...
dilime yasak koysalar adını anmamam için çok seviyorum diye haykırır lal olsada dilim, dile gelir o an kalbim...
biz beraberiz her an hayallerimize yasak koyamazlar ya.. iki oda bir sofa kurduk bize; mutlu bir yuva mis gibi kokular saçan doğal bir hava yakındır mekan, yakındır yollar, uzak olsada rüya değil; sahice sarıp sarmalayan kollar...
aşılamaz engeller mi var taş duvarlar zirvede mi olası gerçek mutluluklar sevsin yeterki aşk olsun yüreklerimizde konuşmadan koklaşmadanda anlaşır ruhlar hayaller hür unutuyorlar nerde olsa aşkımız; bizimdir kalbimize ruhumuza alırız sonsuz hayallerimiz; karlı, zorlu, zirveleride severken aşar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞILAMAZ ENGELLER Mİ VAR ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞILAMAZ ENGELLER Mİ VAR ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşılamaz engeller mi var taş duvarlar zirvede mi olası gerçek mutluluklar..
engel kendi yüreğimizde barikatlar kurarız duvarlar öreriz sevgimize kendi iç zindanımıza içimizdeki çocuğu mahküm ederiz boşuna dememiş şair "hareket etmeyen zincirlerinin farkına varamaz" diye.. kutlarım saygı ile...
engel koyulamaz seven kalbe ;yaşlanınca anladım :) Fil oldu oturdu yüreğime dile kolay tam yirmidokuz yıldır ... oysaki ben beni unutmuşum yılları görmeden; yaşayan hep o ymuş benim yerime ... selam ve muhabetle
seven yüregi ve seven yüregin hayallerini kimse engelleyemez arkadaşım dönüşü var mı bilmiyorum varsa eger dön geri, sev seni seven yüregi her ne olursa olsun sevgi için deger herşeye inanki...saygı ve sevgilerimle...
Şairin gönlü hep güzele çalışır.
Beğendim...
...................................... Saygı ve Selamlar...