(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRLİK MARŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRLİK MARŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla Cemalettin Üstadım.
Kime anlatacaksın ki bunu Adam bu gün TÜRK'ÜM demeyi ırkçılık kabul ediyor, Milliyetçiliği ayaklar altına aldım diyor Neyse dost Şiir güzeldi, ömrüne bereket, sağlıcakla
Haydi Cemal gel sen cenge, Boyanalım cihat renge, Kuralım biz düzgün denge, Dilde hep tekbiri eyle.
Şehitler ölmez vatan bölünmez...Tebrikler ederim kardeşim,iman ve vatan aşkı oldukça Allah'ın izni ile vatanı ve kardeşliğimizi yıkamayacaklar,selam ve dua ile.
hepsi bizim, günahı da sevabı da...Akif'çe bir sözle; Allah bu millete bir daha istiklal marşı yazdırtmasın dilerim... yüreğinizi kutluyorum...saygılar sunuyorum...