(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞMANA GEÇİT OLMASIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞMANA GEÇİT OLMASIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirde hüzün de bulunur neşede. Yürege şiir diliyle bakılması en güzel duygudur. Beğendim... ...................................... Saygı ve Selamlar...
terere hoşgörü ve sempeti uymak vatana ihanattır . harıka şiiri yazan şairi ayakta alkışlıyorum dost _____________________________________________ sevgilerimle selamlıyorum
Dost isen silahı bırak, Olma düşmanlara çırak, Olmasın pişmanlık ırak, Olur barış ancak öyle,
tebrik ediyorum kanayan bu yaranın ilacı terörün kökünü kazımaktan geçer gerekirse yedi düvelle mücadele ne dostu bunca şehidin vebali kanmakta kandırılmakta meşhur sözdür ayıdan post olmayacağı gibi amacı vatanın bölüp parçalamak olup yıllardır Müslüman Türkü bölüp parçalamaya çalışan batıdan haçlıdan dost olmaz oyunla gelmeyelim yeter bağrımızın yandığı inanmayalım kanmayalım oyuna gelmeyelim kahrolsun dahili ve harici Türk ve Atatürk düşmanları kahrolsun Hilalin düşmanı haçlı taşörenleri, kahrolsun dünyaları için ahiretini satanlar.....
Teröristi aşkı bu günlük değilki O terörislere EVE DÖNÜŞ YASASI deyip salanları biz unutmadık Güzel şiirdi dost Gönlüne, ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Yürege şiir diliyle bakılması en güzel duygudur.
Beğendim...
...................................... Saygı ve Selamlar...