Dölün çamurdu Elin hamur Saçın uzundu Dilin tatlı Büyüttün oğlunu Doğrularla Kızın kurbandı Kınalı Dediler ya Kıt aklınla Konuşma Sırtında sopa Karnında sıpa Sevilmek çok gelir Kadına Örf adet olur maşa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alkışladım o kocaman yüreği, duygu dulu küçücük şiiriniz mükemmeldi değerli gönül dostum,selam ve sevgiler bıraktım dost yüreğinize sonsuz selam ve saygılarımla..
Kadının yeri bu olmamalı elbette. Kadının toplumdaki yerini belirleyecek en önemli faktör 'eğitimdir'. Cahil bırakılan toplumlar art niyetli yönetimlerin eseridir ve bu tür toplumlarda en fazla sömürülenler cahil bırakılmış kadınlar olur. Atatürk gibi bir devrimcinin izi sürülebilseydi bugün durum bu mu olurdu, diye hep düşünmüşümdür. Ne var ki o büyük önderin ölümünden hemen sonra art niyetliler devreye girmekte hiç gecikmeden yine kadınımızı dışlayan politikalara yönelmiştir. Bu günkü hal ise içler acısıdır. Toplumun bilinci, altı yaşındaki kız çocuğuyla evlenilebilir, aç kalınca karının etini yiyebilirsin, karın ölürse onunla bir hafta süreyle cinsel ilişki kurabilirsin gibi iğrenç FETVALAR ile kirletilmektedir. Ne yazık ki, düzen böyle sürdüğü sürece bu iğrençlikler hiç eksilmeyecektir. Kadını ancak bu düzeni yıkacak yeni bir düzen kurtarabilecektir. Kısa şiiriniz bana bunları düşündürdü. Selam ve saygılar:..
Gönülün gönüle şiirle selamlanışı.
Beğendim...
................................. Saygı ve Selamlar...