Sensizde yaşarım: Daralsa da nefeslerim ciğerlerimde Dökülse de gözlerimden sabırlarım Unutsam da kendimi sokaklarda Kaçırsam da bineceğim otobüsleri…
Sensizde yaşarım: Geceler kussa da hüzünleri üzerime Eylül sarsa da duygularımı Her şeyde biraz bulsam da seni Boğulsa da çığlıklarım yaşadıklarımda Baharlara döksem de hâlâ içimin kışlarını…
Sensizde yaşarım: Ayrılıklar düşse de kelimelerime İç denizlerime sığınsa da turnalar boşuna Kanatlarını toplayıp ayrılsalar da iklimimden Yağmalansa da gözlerimdeki gözlerin Sevsen de başkasını gizli gizli Kaybetse de zaman kendini saatin tik-taklarında…
Sensizde yaşarım: Senden başkasına yer bırakmasan da yüreğimde Kök salsan da bir çınar gibi tenimde Gözlerim seni sevdiğini ihbar etse de Sessizliklerde artık bulamasam da seni Telefonumu çaldırmasan da artık Esirgesen de üç beş satır cümlelerini benden Vakitsiz sustursan da aşkımızı…
Sensizde yaşarım: Güvercin kahvesi gözlerine bakamayacaksam da Eksilen yanımda seni göremeyeceksem de Kopacak olsa da fırtınalar vakitli vakitsiz…
Merak etme ! Unuturum elbet En fazla bin mevsim yanarım Ama Gene de Unuturum Ve susarım Sustuklarım boğulur solan çiçeklerim gibi Ama olsun Ben Sensiz de yaşarım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…SENSİZDE YAŞARIM… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…SENSİZDE YAŞARIM… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR : USTACAYDI..HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK GÜZEL BİR ESER OKUDUM KUTLARIM.. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN DİYOR SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM..
Kutlarım yürek sesinizi, saygılarımla üstat..