Doğarken dilemiştik güvercin olamadık Şahlanırken bacağı kırılmış doru atız Göğsümüzde yer yoktur barışla dolamadık Gözlerine kin ekmiş birer kirli suratız. Ne kadar yakışırdı bize çocuksu gülüş Sinemizin tahtına küt dikenli güllü düş.
Sevgi ile kalbimiz birbirinden davacı Bu dava ölene dek sürecektir besbelli Merhametsiz bir kalpten insan çekerken acı Riyakâr diye suçlar kalp sevdayı temelli. Hep mağlup edecektir anla yapılan dövüş Ne kadar genciz desek inkâr eder görünüş.
Kor ateşe düşmeyen yanmayı bilemez ki Od içine düşmüşüz acep bizi kim anlar Geçmişini unutan sabilik dilemez ki Geriye adım atmaz geçip giden zamanlar. Çocukça hayallere olur mu geri dönüş Elmasa çevrilir mi kararıp kalan gümüş?
Hangi şair konuşur kader öyle yazmazsa Şiirsiz geçilmeyen bir yürek arıyoruz Safiyane su için kalem kuyu kazmazsa Yanmadan kül bulmaya toprağı karıyoruz. Halimizi bilmeyen kelam olmaz mı rüküş Sevgiyi yudumlarsa hayat olmaz mı cümbüş?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beceremedik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beceremedik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
___ Yüreğine sağlık ablacım .Sevmeyi becerebilseydik çözümsüz olmazdı hayatlar .Sevginin dışında kalan bütün duyguları fazlasıyla beslemişiz ,büyütmüşüz oysa...Tebrikler sevgilerimle..