(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
assdas şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
assdas şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anlam dolu duygu dulu o kocaman yüreği saygılarımla selamlıyorum efendim. içeriği dopdolu eserinizi okurken neredeydik nerelere geldik, diye düşünmeden geçemedim, bu vatan uğruna kanlarını, canlarını veren dedelerimizin kemikleri sızlıyor dur,her şey diz boyu çoğaldı, ifade etiğiniz gibi,birileride çıkıp doksan yıllık enkazı kaldırdık diye hakaretlerde bulunabiliyorlar. bu suç sayılmıyor da.birilerine bir kelime dokunaklı laf konuşuldu mu,hemen devleti yıkmak,terör örgütü kurmak,..c bşk nına hakatetten ağırlaştırılmış mühebbet ceza verile biliyor.birileri içiyor bunlar sarhoş olup bize pisliklerini bulaştıra biliyorlar..yalakalık diz boyunu geçmiş.duyarlı yüreği alkışladım hoşça kalınız efendim.......
vahap ünsal tarafından 3/3/2016 10:06:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
En çok takip ettiğim En çok yorum En çok okuduğum ve yorumladığım Ve hatta itiraf edeyim okuduktan sonra yazdığım çok En önemlisi yazmak benim hobim çok yardımcı oldunuz bunları aklıma yazdım susmak susamak gibidir
Kedim canım ya..Dün peşimden dışarı kaçtı arada yapıyordu 10 dakka bekledim sonra çağırdım.Sanki yer yarıldı içine girdi..Öyle ödlekti ki uzağa gitmezdi bende arada hava alsın diye çıkmasına izin verirdim böyle. Yok kayboldu.. 2 gün oldu.. Camda onu bekliyorum hala.Kim aldı neden aldı anlamadım.O kendi mamasından başka yemek de yemez..Sinirlerim berbat durumda anlayacağın..
sefalet diz boyu kulaklar tıkanmış siyaset bel altı tecavüze uğruyor düşünceler ve seyrediyor ahali ’’vurun kahpeye’’ zamanı gelmiş recm ediliyor vatan aşkı sarayın balkonunda satranç tahtası kaleler çoktan yıkılmış millet piyon olmaktan yorulmamış ne ala......... Etkileyici bir resim çizmiş şair dost. ŞİİR BAZEN BÖYLE DUYGULARLA RESİM ÇİZME SANATIDIR.