Kahve yalnızlıktır aslında Herkesle içilmez Hadi durma, geç otur karşıma Susma öyle bir şeyler söyle Yalnızlığımı bozduğuma değsin Öyle bir şey söyle ki Kahve tadında olsun Kırk yıl hatırımda kalsın Yıllar geçse de s/özün unutulmasın Zaman geçtikçe demlensin Sımsıkı bağlasın bizi Kahve telvesi kıvamında olsun...
Kimler geldi kimler geçti hayatımızdan Kimleri sevmedik ki ölesiye Kimleri silmedik ki Bir selamın hatırını sayar vefakâr dost Kimileri ne hatır dinler Ne de gönül olmuşlar hepsi de riyakar Ben hancıysam Fanide beni yok sayan/lar/ı ben bakide “hiç” sayarım...
Yokluğun yüreğimde kor ateş Varlığın gönül tarlama düşen sağanak yağmur Ve o yağmurda ağlayan yine bir ben... Sana günaydın demek yaşama sevincimdi Elimden aldın yarım bıraktın Balkonda yalnız içtiğim kahvenin tadı da kederli Telvesine yürek acılarım karışır…
Hadi durma, geç otur karşıma Konuş benimle Yalnızlığımı bozduğuma değsin Bir fincan kahve ile neşemizi bulalım Kahkahalarımız köpüklerin üzerinde yüzsün… Muhabbetimiz kahve tadında olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahve Tadında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahve Tadında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri yazanın gümüş gibi saf ve duruluğu belirgin.
Beğendim...
.................................. Saygı ve Selamlar...