Tanıtım Yazısı
Bilgisayar başında oyun oynamayı herkes sever. Bu kitap, oyun oynamakla yetinmeyip oyun yazmak isteyen, kendi hayal dünyasını bilgisayara taşımaya çalışan herkes için oyun programlama dünyasına bir ilk adım niteliğinde...
• Oyun programcılığına giriş ve C++/Windows Programlama
• Dosya Yönetimi
• Oyun mimarisi
• Oyun motorları
• Oyun yönetimi
• Koordinat sistemleri
• Geometri boru hattı
• Direct3D grafikleri
• Vertex`lerin dönüştürülmesi
• İzdüşüm matrislerinin ayarlanması
• Doku eklemek
• Sampling
• Mesh’ler
• Işıklandırma türleri
• DirectInput
• DirectSound
• Oyun yapımı: Pong
• Microsoft XNA 3.1
• Oyun programcılığına giriş ve C++/Windows Programlama
• Dosya Yönetimi
• Oyun mimarisi
• Oyun motorları
• Oyun yönetimi
• Koordinat sistemleri
• Geometri boru hattı
• Direct3D grafikleri
• Vertex`lerin dönüştürülmesi
• İzdüşüm matrislerinin ayarlanması
• Doku eklemek
• Sampling
• Mesh’ler
• Işıklandırma türleri
• DirectInput
• DirectSound
• Oyun yapımı: Pong
• Microsoft XNA 3.1
daha fazla
Yazar: Kemal Akay
Yayınevi: Pusula Yayıncılık
ISBN: 9789944711333
Sayfa: 368s.
Boyut: 16,5 x 24
Kapak:
Tarih: 2010
Kağıt Tipi: