- 1064 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bilinmeyen Adrese Mektubum
Sevgilim
Bilinmeyen adrese mektup yazıyorum.Gideceği yerden habersiz mektubum.Gideceği yeri bilse koşa koşa gelir mektubum.Yanlış yere giden mektuplar gibi
geri iade et bana kendini.İsmin anılmasa bile tarifsiz özlemler duyuyorum.Ne yaparsam yapıyım seni yine de unutamıyorum.Sanki hava yerine seni soluyorum.Seni o kadar çok seviyorum ki kendimi sevecek zaman bulamıyorum.Susuyorum.Gözyaşlarım bardaktan boşanırcasına içime akıtıyorum..Bildiğin cennet yerine bilmediğin cehennemlerde mi yanıyorsun?Gel cennetine sevgilim.Seninle cehennemler de yanabilirim.Seni başkasıyla düşünerek her gün ölmektense bana gel.İstersen her gün öldür.Başkasıyla düşünerek ölmektense seninle her gün ölmeyi yeğlerim.Bırakıp gittiğin için mi unutamadım seni?Başka bedenlerle aldattığın için mi?Neden unutamadım gözlerini?Beni öldürdüğün için mi sevdim seni?
Sevgilim
Senden başka herkes okuyacak bu mektubu!Senin bu yazılanlardan haberin bile olmayacak.Yazılanları görsen de susarsın ya ...Neyse sevgilim neyse...Yine de bir umut...Bekliyorum seni...Gelmeni...Bir daha gitmemeni...Seni rüyamda gördüm sevgilim döneceksin elbet bir gün.Her şey geçer derler ya...Zamanla her şey unutulur derler ya hani...Unutamadım seni.’Sen unuttun mu?’ diye sormayacağım sevgili.Ne de olsa cevabını alamayacağım.Bilinmeyen adrese gönderiyorum mektubu...
Hale USALAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.