YORUMLAR
Herkes gönül aynasında ne görüyorsa onu yazar.
Gönül bahçesinde ne yetiştirdiğinize bağlı.Çiçek yetiştiriyorsanız hele de çiçekleriniz yedi veren gül olursa dalında.. Ellerinizde hep çiçek kokusu olacaktır ama bataklık çalılık ve dikenlikse kişilerin gönül bahçeleri o kötü kokuları her yere yayılacaktır..
Dört satırlık şiire bir sayfa yorum yazanlar olabilir veya kopyala yapıştır ''al bak okudum seni al işte yorum' diyenler de var ya.
.İyi de bu şiiri yazan benim a adam ne gözüme sokuyorsun demiyorsun tabii.. Ayni şiiri farklı yönlerden algılayıp yirmi farklı yorum görebilirsiniz.bazen haddi aşan yorumlar oluyor uyarıyorsunuz özelden '' geri çek eğer düzeltmezsen hak ettiğin yanıtı alırsın'' diyorsun ne ilginçtir ki seni yasaklıyor. Eskiden üzülürdüm ama gülüyorum artık
Sizde gülümseyin .onlara ve hayata.
Herkes kendine ağlasın.Önce gönül aynasında kendi ruhlarına baksınlar..
Bende bütün olumsuzluklara rağmen gülümsüyorum hayata.
Kaleminiz; kalbinizin gözünden yazmış, yani çok içten ve samimi.
Yüreğinize ve emeğinize sağlık
Dostlukla kalın.
bakican.
Anneler her daim kapıda bekleyip karşılarlar. Penceden uğurlarlar en güzel limandır değil mi anne. Şiirler kimi zaman kurgu kimi zaman gerçeğin ta kendisi ama bunu en doğrusuyla yazan bilir tabiî ki. Size sadece insanların yorumlarını duyduğunuzda ya tebessüm ya üzüntü kalır geriye. Kimi zaman dersiniz beni anlamışlar yada hiç anlamamışlar. Bende ağlarım türk filmlerine hala içimdeki çocuk büyümedi bir türlü diyede kızarım kendime. Demekki sizinde içinizde büyümeyen bir çocuk var. Ya da saf masum bir hayata özlem. Çok umutsuzluk gördüm satır aralarında umuda dair bir şeyler söylemek isterdim ama ben ki çok değil birkaç gün önce anneme veda edip gitmek istiyordum bu kara dünyadan. Onun için sustum. Buram buram yalnızlık kokan yazınızdan sonra sadece şunu söyleyebilirim gözlerindeki baharla vurur sizi umarım özlediğiniz ya da beklediğiniz sevgili. Her yeni gün yeni umutlar getirsin size yüreğinize sağlık saygımla.
bakican.
Birden fazla okuduğum ve her okuyuşumda farklı bir yana savrulduğum için mi bu kadar etkilendiğimi anlayamamadığım duygu fırtınasıydı...
Gecemde hüzün ve burukluk demlenirken,birde bu yazı vurdu ,en savunmasız anımda beni ,ağlamak güzeldir yüreğinin yangınını söndürmüyor olsa da gözyaşın ama söz sonunda gülümsemeyi deneyeceğim yazarının hatırına ...
LoriC@n tarafından 4/20/2012 10:25:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
LoriC@n tarafından 4/20/2012 10:25:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
bakican.
LoriC@n
İçimi acıtti okuduğum dizeler ve yerinize koydum kendimi, haklısınız belki şiirinize yapılan yorum beni de cok üzdü, ama herkes herseyi beğenmek zorunda degil.Ayrıca herkese göre olanlar doğru olsaydı hep gündem de farklılıklar farklı olanlar nasil ortaya çıkardı.Bır şairin iyi niyetli olduguna inandığım yazısı size bu guzel yazıyı yazmanız ve kırılmamıza sebep altta yatan sorunları aslında göster miyor mü?Siz de farkindasiniz neden canınızın yandigini.Diğer bahsettiginiz seylere gelince ahlak toplumdan topluma degisebilen bazı insan gruplarının koyduğu kurallardir.Herkes kendi ahlakını yasar kendi vicdanıyla.Kadınlar ile ilgili olan şiiri de ben sizin düşündüğünüz sekilde algılamadım bence oyle algıladım diyenler de espri yapmıştır,Haklısınız biz insanlar her seyi yaparken ve yaşarken nezaketi unutuyoruz bazen.Siz anladığım kadarıyla ince düşünen kimseyi kırmak istemeyen bır insansiniz ama dunyanın boyle yurumedigini eminim biliyorsunuzdur.İnanın kimse icin cok fazla üzülmeye, söyledikleri lafa takılmaya değmez.
Saygı ve selamlarımla
GC7