- 1449 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
SONBAHARA SAKLADIM GÜLÜŞÜNÜ
Yoğun bir iş günü idi akşamın geç saatlerine kadar çalışıyorduk arada bir nefes almak temiz havayı solumak belki de hücrelerimize daha fazla oksijen depolamak için arada bir büronun önünde ki bahçeye çıkıyorduk...
yine öyle bir akşamdı karanlık çökmüş yıldızlar en parlak haliyle gökyüzündeki yerini almıştı ayın yeni hali gökyüzü tablosunda geceyi tamamlıyordu, bahçede ben bu güzelliğin tadını çıkarırken bir gölgenin yaklaştığını bana doğru geldiğini gördüm ,elleri cebinde belki de biraz üşümüş olmanın verdiği etkiyle başı hafiften omuzlarının arasına çekilmişti..
-selam dedi gülümseyerek sen üşümedin mi burda ?ben de sen kendine bak dedim heykel gibi yürüyorsun kısa bir kahkaha attı- nehrin kıyısında bir tur attım dedi ben de biraz hayretle bu soguktami dedim evet der gibi başını salladı orada yürümek bana iyi geliyor...sonra da oturduğum bankın köşesine ilisiverdi
- sen neden içeri girmedin? ben ufoları bekliyorum dedim böyle yıldızların çok olduğuna bakma içlerinden bazıları aslında ufo onların, onlarda bizi gözlüyor.Biliyormusun dedi ben de inanıyorum buna babam bir gün çektiği fotoğrafta bahcede tanimlayamadigi bir cisimi fark etti ama ne yazık ki ona da benden başka kimse inanmadı, babamla ben de yaz geceleri çok saatler öyle sessizce yıldızları seyrederdik dedim o çok merak ederdi, ben ne zaman babamı özlesem yıldızları seyrediyorum biliyorum ki onun gözleri hala onlardan birine yolculuk ediyor, sustuk...bazen anlar vardır az sözde bir ömür paylasamayacaginiz şeyleri anımsatır,öyleydi işte, sessizce oturduk yan yana ve aynı gökyüzünde kaybettiklerimizi düsünerek...
sonraki hafta onu göremedim şiddetli baş ağrısı nedeniyle eve gitti dedi başka bir arkadaşım ,daha sonraki hafta yine yoktu. Bir gün acil toplantıya cagrildik ve şefimiz ne yazık ki haberler içi açıcı değil dedi. B..arkadaşımız hastaneye kaldırılmış geçen hafta ve lösemi teşhisi konmuş ne zaman aramızda olacak bilmiyoruz! ayaklarımın altında yer sallanması böyle bir şeymiş ya da dünyanın kararması insanın yüreğine çivi cakilirmis böyle durumlarda...
şimdi o benim güzel arkadaşım hastane odasında ki penceresinden gökyüzüne bakıyor biliyorum ve o bu savaşı kazanacak eşi için, dünya güzeli kızı için daha bir gayretle yaşama asılacak ve biz en geç sonbaharda onunla yine yoğun geçen bir akşamın sonunda yıldızları seyredip ufoları bekliyecegiz..dualarım onun güzel yüreğine ulaşıyor biliyorum,Tanrım duyuyorsun değil mi :-((
YILDIZ
YORUMLAR
Yüce Rabimden arkadaşınız için ve tüm dertliler için acil şifalar diliyorum.Çok dokunaklı bir yazıydı.beni de etkiledi.Eminim ki okuyan bir çok dostlarımızı da etkilemiştir...Dilerim ki sağlığına kavuşur ve normal yaşamına döner o arkadaşınız.Allah yardımcısı olsun onun ve cümle hastaların...
Selam ve saygı ile.
yildiz parlak
selam ve saygi bizden,,,,