- 1021 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
HakkınSesi
Namuslu demlenmiş çay ile teşekkürler zati:)
Hürmetle..
Patatese kan bulaştırdınız içimizi burktunuz. Mevsimsiz gidilen deniz kenarı burukluğu, tütün, bira ve yatalak hasta burukluğu ve yırtık pırtık bir boşvermişlikle örtülmeye çalışılmış yaraların burukluğu...
Macar kraliçeleri gibi sigara tutma cümlesinden hoşlandım en çok nedense. (Sigaraya düşmanım aslında) Macar kraliçelerini bir araştıracağım şimdi.
Sıkı hikayeydi.Ellerinize sağlık.
HakkınSesi
Çok teşekkürler..Hürmetle daim
hakketten çok etkilendim..
ne ince ayrıntılar saklıyı öykünün içinde..
her paragrafın ardından süpriz dolu cümleler..
kadın çok üzdü beni..
sevgilerimle güzel yazarım..
HakkınSesi
Saygılar bizden her daim..
Biri anne biri evlat olarak iki defa okundu.. Her biri başka bir yere dokunuyordu ki tarifi güç..
Sevmiyorum insanları yüzlerine karşı övmeyi ama olmuyor işte yiğidin hakkı yiğide öl(dür)meden önce teslim edilmeli..
Kalemine, kelâmına bereket..
Hürmetle..
HakkınSesi
Hürmetler..
"Patates" gibi bir başlıktan, böyle bir yazı çıkacağını tahmin bile edemedim doğrusu.. Güzel olmuş "patetes"in eline sağlık kardeşim.. Çok duygu yüklü, dram dolu bir hikaye okudum.. Ama umarım bu sadece senin hayal dünyandan çıkan bir öyküdür.. Çünkü sonu beni maffetti, kızım geldi gözüme, Allah hiç bir anneyi evladından, evladı da, annesinden böyle ayırmasın...
Tebrikleri bir borç bildim, kalemin daim olsun..
HakkınSesi
Teşekkürler ziyaretine..
kasım yağmuru
Yine çok başarılıydın kardeşim. Bunu söylüyor olmak ve seni okumak büyük bir şeref. Tebrikler.
HakkınSesi
HakkınSesi
Dua ve selam ile..