- 2681 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bir hasta Annenin Doğmamış Kızına Mektubu...
Bir hasta annenin doğunca onu HİÇ göremeyeceği dogmamis kızına mektubu:
"Merhaba kızım ben annen.. SENİ HİÇ göremeyeceğim ve kokunu HİÇ çekemeyecegim için sana bu mektubu yaziyorum..
İlk önce SENİ canımdan çok sevdiğimi bilmeni isterim..
Annesiz doğdun Sen ve BELKİ de annesiz büyüyeceksin.. Ya da baban BELKİ biriyle evlenecek BELKİ de kötü davranacak sana.. BELKİ de kötü günler geçireceksin.. Veya çok iyi bir insan olacak BENİ aratmayacak.. Annesizligini çektirmeyecek, fakat şunu bil ki BENİM sevdiğim kadar da sevmeceyek.. Zor günlerin olacak ağlayacak güleceksin yürüyecek ve BİRGÜN okula GİDECEKsin hiçbirini göremeyecegim.. içim nasıl yanıyorum gözümun nuru anlatamam sana.. Arkadaşların olacak dostların sırdaşların.. Ve BİRGÜN sevdiğin insan çıkacak karsina EVLENeceksın..
Aman yavrum EVLENecegin insanı iyi seç emi ? Sana ömrün boyunca canı gibi baksın SENİ ağlatmasın.. Sen BENİM hissettigim ama dokunamadigm bir parçamsın....
KENDİNE iyi bak yavrum...
ALLAH’A emanet ol...
CENNETTE GÖRÜŞMEK ÜMİDİYLE...
SENİ
CANINDAN COOK
SEVEN
ANNEN..!! :(
YORUMLAR
Merhaba kızım ben annen.. SENİ HİÇ göremeyeceğim ve kokunu HİÇ çekemeyecegim için sana bu mektubu yaziyorum..
İlk önce SENİ canımdan çok sevdiğimi bilmeni isterim..
Bir annenin evladınaq yazdı en güzel mektüp
ümmühan hanım bu güzel yaznızı kutlarım
selam ve saygılar...
ümmühan89
yorumunuzu yenı gördüm
saygılar selamlar