- 1225 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GİTME DEDİM OYSA...
Her gidişin vurgun oluyordu sevgili her ayrılık kanatıyordu yüreğimi dediğimi hatırlıyorum .. gözlerinin içine bakıpta gitme sensiz kalmak istemiyorum.. nefes alamıyorum yokluğunda.. mücadele edemiyorum insanlarla.. kolum kanadım kırılıyor güçsüzleşiyorum demem bile yeterli gelmedi sana .. gitme dedim oysa ... yeterli değil miydi ? insan sevdiğine kıyabilir mi diye soruyorum kendime sevgili bana kıyabilir miydi ? nasıl gönlü el verecekti ki? içi rahat bir şekilde nasıl gidebilecekti ? evet gidecek bu söylediklerimi duymazlıktan gelerek gidecek .. bazen sevmek yetmiyormuş meğer .. kilometrelerce mesafe bazen iyi geliyormuş demek .. en çok ihtiyaç duyduğun anlarda çok çok sevdiklerini istersin ya hani yanında benim tek isteğim sevgili ve gitme dedim oysa ... bize zarar verebileceğini görmek bu kadar mı zordu ? benim kalbimi kırıp ezip geçmek bu kadar mı kolaydı ? önemli miydi benden bizden emeğimizden geleceğimizden ... ???? anlamıyordum ve anlamayacaktım hiç bir açıklamasını ironik olansa O da bunu biliyor ama yine de gitmeyi yeğliyor ... peki ben ne yapabilirdim her şeyden fedakarlık gösteren ben yine fedakarlık mı gösterecektim yoksa ............ sanırım en çok emeklerimin boşa gitmesine üzüleceğim.. seneler yaşanılanlar sevgimiz kolaymıydıki ? gitme dedim oysa .... beni bu kadar parçaladığını gördüğün halde bizi böylesine bir uçurumun kenarına yaklaştırdığını hissettiğin halde yinede gidecekmisin sevgili ? bunu bize sevgimize yapabilecekmisin ? yoksa sadece sevenlerdenmisin yoksa hiç mi tanıyamadım ben seni? o zaman sadece sevmek yetmiyormuş sevgili kısacası bir kere demek kafiymiş gitmeyen zaten gitmezmiş .....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.