...
YAZARIN NOTU: Saygıdeğer dostlar; bu seri bir DİZİ FİLM PROJESİ olarak yazılmaktadır. İlk onüç böşlümün yazımı biter bitmez senaryolaştırılacak ve gerekli anlaşmalar tamamlanır tamamlanmaz dizi film olarak çekilmeye başlanacaktır. BU NEDENLE, BU UZUN DİZİDE KULLANILACAK ÖYKÜLER, DAHA EVVEL BASIN, YAYIN VE İNTERNETTE YAZILMIŞ, YAYINLANMIŞ, YAŞANMIŞ, EMNİYET BÜLTENLERİNDE YER ALMIŞ, BİLİNEN, SİZLERİN DE BİR YERLERDE OKUMUŞ YA DA İŞİTMİŞ OLABİLECEĞİNİZ ÖYKÜLERDEN ESİNLENEREK YA DA ADAPTASYON YÖNTEMİYLE KAHRAMANLARIMIZ ÜZERİNDEN YENİDEN ÖYKÜLEŞTİRİLMESİ BİÇİMİNDE GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR. MÜMKÜN OLDUĞU KADAR ÖZGÜN ÖYKÜLERİMİZE DE YER VERİLECEKTİR. SİZLERDEN İSTİRHAMIM, BİLDİĞİNİZ KISA MİZAHİ ANEKDOTLARINIZI YAZILMAK ÜZERE BENİMLE PAYLAŞMANIZDIR. SELAM VE SAYGILAR...
YORUMLAR
yine güzel bir bölüm tiyatroda her sayfa için 3veya 4 dakika oyun demek deriz öyle var sayarsak sizin kaç bölüm oldu kemal bey 3 er dakikadan tulumba tatlısı bakalım neler açıcak paşanın başına
Kemnur
Kemnur
bu kalem ne gerekiyorsa onu yazıyor...kahramanımız robin hood değil...aşçı başıda lafı tam oturtturuyor.....yine çok güzeldi.....saygılar ustam
Kemnur
Bu akşam nete giremedim. Saat 12 olunca bir sabırsızlık başladı bende. Hocam asmıştır şimdi bu akşamki bölümü diyerek. Gelir gelmez açıp okudum. Yine sürükleyici ve merak uyandırdınız. Şimdi işin yoksa yarın ki yazıyı bekle. Paşazade inşlh yakalanmaz. Dalavereci neler yapıyor? Onuda çok merak ediyorum. Saygılarımla...
Kemnur
Değerli Dost.
Lütfen Paşazade'nin başına bir şey gelmesin. Konu tatlı olunca valla bu yaşıma bakmaz ben bile hırsızlık yaparım.
Bizim İzmitteki olulda öyle tulumba tatlısı çıkmazdı ama sık sık Kemalpaşa tatlısı yapılırdı. Çöpe attırmadığım tek yiyecek de oydu. Yemeyen her öğrenci bir geniş tabağa koyardı onları ve büyük çoğunluğu benim mideye inerdi...Öyle çok fazla değil canıııımmm.. 30 tane kadar filan.
Yine Heyecanlı bir bölümdü.
Selam ve saygılarımla.