YORUMLAR
Dilaverin, daha ne daleveleler yapacağını merak ediyorum.
Katinanın elinde makası ........... :)))
Kemnur
BU SİTEYE ÜYE OLMADAN EVVEL DE anonim okur olarak TAKİP ETTİĞİM ÖYKÜ YAZARIMIN BU SERİSİ İNŞALLAH DİZİ FİLM SENARYOSU OLARAK TV LERDE ARZI ENDAM EDECEKTİR. SAYGILARIMLA
Kemnur
Kemnur
Yav Aga bu dalavereci hergele Kalil Kaya engelini nasıl aştı onu merak ettim ben. Neyse gelecek bölümde yazarsın sanırım.
Bu bölümde madam Kastina gibi sen de hız yapmışsın biraz. Başlamamla bitmesi bir oldu. Tadı damağımda kaldı.
Selam ve Saygılar.
Kemnur
sami biberoğulları
Kemnur
Bu Kastina, katır katır oğlanın başına ya bela olacak; ya da ileride maddi olarak da çok yardımı olacak.
Dilaver'in bu yaş da böyle büyük biri ile beraber olması, onu olgun kılacak. Ama çok çabuk da yıpratacak.
Yahu bu şeye benzedi erbabım; J. Mario Simmel'in Aşk dediğin laftır kitabındaki çocuğa. O da okul okuyordu ve kadınla hotelde buluşmuştu. Tabi burada kadın umursamıyor.
Bu seri daha ilgi çekici olmaya başladı. Hayırlısı bakalım.
Kolay gelsin erbabım, hürmetle!
Kemnur
ah ayvalık gönlüm bir istanbulda birde ayvalık cunda da aldı çok güzel oralar neyse dalevere madama imiyle ne zaman seslenecek madam demesi komik değilmi aşkk yaşıyorlar ve kadın diyor bence artık ismiyle seslensin yine çok güzeldi tebrikler rol istiyorummm
Kemnur
On beş günlük sarımsaklıda tatil iyide, sonra işin içinden nasıl çıkacak dalavereci bilmiyorum. Beni şimdiden korku sardı. Gerçi o bilir işini kurtarır paçayı yine. Çok güzeldi hocam. Saygılarımla...
Bildiri geldi sonunda, düzeltmişler herhalde.