- 594 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAÇLI OYUNLARI VE İSLAM
Dünyanın yer altı zenginlikleri cazip, geri kalmış veya gelişmekte olan her bölgesinde emperyalist ülkelerin ajanlık faaliyetlerini görürsünüz.
Emperyalist ülkelerin içerisinde Müslüman ülke var mıdır? İşte bu sorunun cevabı ilginçtir. Tek bir ülke bulamazsınız. Emperyalist ülkeler İsrail dışında tümüyle Hristiyan’dır.
11 Eylül Dünya Ticaret Merkezi saldırısından hemen sonra ABD başkanı George W. Bush Terörizme Savaş Kampanyası başlattı. Saldırıyı tertipleyen Usame Bin Ladin’in El Kaide’si olarak gösterildi. Ne gariptir ki havaalanında teröristlere ait bir de Kur’an bulundu. Bunun üzerine Müslümanlara karşı işlenen nefret suçlarında büyük artış görüldü.
ABD senaryoya dayalı hamlesiyle bir taşla birçok kuş vurmuş oldu. Dünyada yükselen İslam’a karşı haçlı seferi başlatmanın yanında yer altı zenginlikleriyle ışıldayan Afganistan’a ve Irak’a müdahale hakkı doğdu. Sözde Usame Bin Ladin ve El Kaide’sine savaş açıldı. Bu hamle ile de Radikal İslam kavramı yaratıldı.
Terörizmle Savaş Kampanyası başlatmak demek, İslam’a masumane gerekçeyle savaş açmak, başka bir deyişle Haçlı Seferi başlatmak demekti.
Aynı tarihlerde ilk kez Ilımlı İslam kavramı ortaya atılıp, Türkiye Ilımlı İslam kategorisine alınırken, ilerde kurulacak İslam Cumhuriyeti’nin temelleri atılmış oluyordu.
Sonrası malum. Recep Tayyip Erdoğan’ın BOP eş başkanlığına kadar uzanan süreç.
Şimdi tezgahçı emperyalist canilerin tarihçesine bir göz gezdirelim .Amerika kıtasına ayak basan haçlıların soykırımları, Avrupalı haçlıların Afrika soykırımları ve mezalimleri, Hindistan mezalimleri, Rusya ve Çin’de soykırımlar, rejim cinayetleri, Birinci ve İkinci Dünya Savaşları, Irak işgali, Vietnam Savaşı, Hiroşima ve Nagazaki’ye atılan atom bombaları…..Milyonlarca günahsız insanın ölümü.
Saydığım insanlık suçlarında Türk ya da Müslüman izi bulamazsınız.
Haçlıların Türk’leri dünyaya soykırımcı ya da barbar olarak lanse etmelerinin, Müslümanları sakallı caniler gibi göstermenin altında kendi cinayetlerini örtbas etme gayreti vardır.
Son sözüm, cinayet işleyen El Kaide gibi örgüt elemanları maskeli birer haçlı ajanıdır. Kutsal kitabımız Kur’an Müslümanlara insan öldürmeyi yasaklamıştır. Tek bir istisnası İslam’a yapılan saldırılara karşı Cihad’dır.
Hoşçakalın.
Seha Özköse
Küçükyalı Nisan 2009