- 1368 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
"3" MÜ... "4" MÜ ?
Ekonomi iyiye gidiyor… Batıyoruz.
Büyüyoruz… Bu yıl da küçüldük.
Enflasyonu düşürdük… Enflasyon aldı başını gidiyor.
Dar gelirliyi enflasyona ezdirmedik… İşçi, memur, esnaf perişan, aç geziyor.
Kriz bu defa bize değmeyecek… Kriz bizi delip de geçecek.
Yaşıyor muyuz?...Öldük mü?
Cumhuriyetçi… Muhafazakâr
Laik… Müslüman
Alevi… Sunnî.
Türk… Kürt.
Doğulu… Batılı.
Güneyli… Kuzeyli.
Türk müyüz?... Türkiyeli mi?
Cumhurbaşkanlığının görev süresi yedi yıl… Hayır, beş yıl.
Anayasa’yı değiştireceğiz… Eskisi neyinize yetmiyor.
Hukuk tıkır tıkır işliyor… Hukuk diye bir şey kalmadı.
Dersim’liler den özür dileriz… Dersim’de Devlet, başkaldırıyı cezalandırldı.
İstiklal savaşı yapılmamıştır… Sakarya’da, Dumlupınar’da kendi kendimizle mi savaştık.
Var mıyız?... Yok muyuz?
Avrupa Birliğine gireceğiz… Avrupa Birliği bizim neyimize.
Füze kalkanı bir NATO projesidir… Füze kalkanı bizi hedef haline getirmiştir.
Ermeni soykırım var… Ermeni soykırımı yapılmadı.
Komşularla sıfır sorun… Komşu mu kaldı ki sorun olsun.
Özelleştirip Dünya’ya açılıyoruz… Siz, kimin malını kime satıyorsunuz.
Ben sana dememiş miydim?… Hayır, ben sana dememiş miydim?
HAYDİ BULUN BAKALIM !
Ak mı?...Kara mı?
3 mü?… 4 mü?
Bekir GÜÇLÜER
YORUMLAR
Yorumculara ben de katılıyorum. Kaleminize sağlık.
Bakanın durduğu yere göre değişiyor. Albert Einstein'ın görelilik teorisini anlatmak için kullandığı örneği bize uyarlarsak: Ankara'dan İstanbul'a doğru yol alan bir otobüste şoförün yanında duran muavin kalkıp arka taraftaki yolcuya bakmak için otobüsün arka tarafına doğru ilerliyor. şimdi bu muavin Ankara'ya doğru mu gidiyor; İstanbul'a doğru mu? Otobüsün içinde oturup yönü gidiş yönüne doğru yani İstanbul'a dönük olan yolculara göre muavin geriye doğru yani Ankara'ya doğru gitmektedir. Ama Yolun kenarında duran ve otobüsteki muavini gören bir gözlemci için muavin Otobüs ile birlikte İstanbul'a doğru gitmektedir.
Başka söze gerek var mıdır? Anlayan anlar sanırım.
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve konuya açıklık getiren bilimsel yaklaşımınız için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Allah kimseyi bilimden uzak tutmasın.
Bizim orda bir meteroloji müdürü vardı..Çok eski zamanlar torpille işe girmiş.Meteroloji ile bir alakası yok...Bir gün mahallelinin biri önün keser ve
" Şefik Bey, yarın tarla sürmeye gideceğimde hava durumu nasıl? sence yağmur yağar mı ,yağmaz mı?
Şefik Bey adama bakar birde başını kaldırır havaya bakar ve cevabını verir;
"Dostum havaya bakarsan, Allah bilir....yan yağar yan yağmaz "
Şimdi senin resime bakarsan hem üç hem dört duruyor...bence yağmaz...:))))
Gelelim asıl meseleye...Kendini bilmeyen kişi veya toplumlar , ipini kaptırdığının peşinden koşmaya mahkumdur....bizler maalasef Türk milleti olarak hak etmediğimz yerdeyiz...Açıklayıcı ve uyarıcı yazınız ıçın tebrik, selam ve muhabbetlerimle
İbrahim ERZURUMLU tarafından 12/21/2011 5:55:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
bekir güçlüer
Sayın İbrahim ERZURUMLU,
Şefik Bey bence akıllı bir adammış. Her iki halde de hava durumunu tutturmuş oluyor.
Kimin, neyi, niçin söylediğini açıklıkla anladığımız zaman doğruyu bulacağız da söylenenler dolambaçlı olduğu için anlamakta güçlük çekiyoruz.
Eflatun söylemiş olabilir "Her toplum layık olduğuyla idare olunur" diye bir cümle aklımda kalmış. Biz de buna layıkız galiba!
Ziyaretiniz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
cami ne kadar büyük olsada imam bildiğini okurmuş...çok güzeldi saygılar
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.