Aynı B.kun Lacivertleriyiz
Biz kırılmaya, sırt çevirmeye ve cezalandırmaya programlanmışız. Her şeye rağmen kabullenemeyenleriz. Biz, hiçbir şeye tahammülü kalmayan 3. sınıf yargıçlarız.
Biz gerdek gecesinde, yeni evlendiğimiz biricik karımızın bakire olmadığını öğrenip, zavallı karıcığımızı vajinasından 9 kez bıçaklayarak ölümüne sebep olan or.spu çocuklarıyız. Hâlbuki onun 4. Bıçak darbesine kadar yapmaya gücünün yettiği açıklamasına 2 saniye olsun kulak vermedik. Biz onun 2 yıl önce bizden daha az or.spu çocuğu olmayan bir adamın tecavüzüne maruz kaldığını ve bu şerefsizliğe engel olmak amacıyla yerde bulduğu taşı adamın kafasına fırlattığını, hatta bunun üzerine sinirlenen adamın merhum karımızı yumruklayarak sol gözünde % 80 oranında görme kaybına yol açtığını asla öğrenemeyecek olan b.k çuvallarıyız.
Biz sırf can sıkıntınızı gidermek için takıldığımız sevgilimizi, bize 2 gün soğuk davrandığı ve bizle hiç ilgilenmediği gerekçesiyle terk ederek; bize sırılsıklam aşık olan o gerizekalının hayatını fiilen s.ken çamurdan penis ve vajinalarız. O gerizekalı 48 saat boyunca kabul edilebilir felaketler yaşamamış olabilir. Lakin insanlar hayatlarının belli dönemlerinde kendileriyle çatışır hatta savaşırlar. Bu savaş dışarıdan bakıldığında, ‘ahşap bir sandalyede bağdaş kurmuş ve tam bir hafta boyunca, pencereden karşı binanın kahverengi duvarını seyretmiş bir gerizekalı’ olarak şekil bulabilir. Bu tür gerizekalılar için 3. gün asla olmayacaktır.
Biz kırılmaya, sırt çevirmeye ve cezalandırmaya programlanmışız. Her şeye rağmen kabullenemeyenleriz. Biz, hiçbir şeye tahammülü kalmayan 3. sınıf yargıçlarız.
Tyler Durden’in deyimiyle ”hepimiz aynı b.kun lacivertleriyiz.”
H. Barış Beledin
cellde.tumblr.com
YORUMLAR
kızgınlık insana bazen doğruları söyletir
biz karşılaşıyoruz bu tür davalarla ,adam karısını bıçaklıyor kan gelmedi diye ,oysa biraz bilinç düzeylerini okumayla donatsalar ,öğrenseler kızlık zarındaki anatomik durumları böyle aptalca şeyler yapmazlar,ayrıca hiç bir olay ölümü gerektirmez ,bir bedenin ruhunu almaya hakkı yoktur.
biri lacivert mi dedi :))
absurtip
Anlatmaya çalıştığın olay bakımından haklısın, ama kötüye endekslenmiş bir beyin; daima fenalığı ve de bozulmuş düzeni yazmaya çalışır. Bu yazılanlar hiciv olsa ne ala!, velakin beyhude bir kızgınlığı ruhuna iliklemek kendine eziyet olur.
Güzel düşünmeye çalış hayatı, gerisi hep aynı ilk günden beri..
Hürmetle :)