TETE III. AKLIMIN IŞIKLARINI SÖNDÜRÜP ÇIKIYORUM
Dinle Tete,
and olsun ki bu g/öç kokan çocukluğumun son çırpınışları.
... yoksun yine ...
Masum seherlerin vebali de artık senin boynuna.
Az sonra yüreğimin ve aklımın ışıklarını söndürüp çıkıp, gidiyorum... Sana bir yarın bıraktım.
Hani demiştin ya ömürden alıntı mevsimleri yaşıyorsunuz diye...
... sahi tete, koskoca bir dünyada sadece dört mevsimle mi kandırılıyoruz...
... üstelik, onlarda çabucak gelip geçiyor...
... dün boynumdaki atkıyı beyaz bir kardan adama takmıştım,
... erirken atkımı da alıp yok olup gitti...
Şimdi diyeceksin ki,
- beyaz kar ne zaman yağdı ki ?
Çok eski masallarda Tete... Kirlenmeden önce. Hatırlasana o zamanlar sende yanımızdaydın ya.
Henüz caddelere kimse hayal kusmamıştı, vıcık vıcık olmamıştı daha sokaklar, çünkü biz üstünde oyunlar oynardık.
Hatırla bak, Pamuk Prenses bile Yedi Cücelerle oynuyordu hâlâ... Henüz düşürmemişti kaçarken papucunun tekini... Peşinden koşup durmuyordu henüz cücelerin en küçüğü...
.
.
... Daha yoğurt satıyordu omuzlarında yoğurtçular...
... Peynir dilimi keser gibi...
Bir elinde çıngırak, diğer eli omuzunda gezerdi, çıngırağın sesini duyan bütün mahalleli acelesi varmış gibi yanına giderdi.
Biz o zamanlar beyaz kolalı yakalarımızı takar, okul saatlerimizin gelmesini beklerdik. Yarın aydınlık olacak ya Tete, bir de onu beklerdik... Güzel günlerdi, hatırla Tete.
.
.
... Pencerelerin önüne küçük kuşlar konardı ...
Aç yoktu.
Kuşlar da toktu... Senden aç bırakmamayı öğrenmiştik yaTete.
.
.
Aslında bir bütün olmak için parçalara ayrılmak gerekir ya bazen. Kimbilir belkide Tete ?
Şimdi diyeceksin ki,
- ben sizi hiç bölünmüş görmedim...
Zaten senin en çok sevdiğim yanında istediğini, istediğin zaman istediğin gibi görebilmendir Tete.
.
.
Ben dün’ ü yaşadım Tete...
Kar kirlendi, yakam eskidi, prenses masaldan çıktı gitti, cüceler kaldırıma oturmuş ağlıyor.
Son defa gözlerimle yokluğunun yüzölçümünü hesaplıyorum...
Sonra arkama bakmadan çıkıp gidiyorum, bu mor kapıdan.
Bugün ve yarınlar sana emanet.
öyküsatıcısı2011Davidoff
YORUMLAR
Davidoff
TETE kısmetse yakında D & R raflarında olacak.
Sizleri de ya uyutacak, ya da uyandıracak. TEŞEKKÜR EDERİM.
rıkya
Yine çok güzeldi teteyi sevdik inşallah son olmaz .
Yazan kalemi kutluyorum.
SEVGİYLE KALIN..
Davidoff
Belki onu TeTe de bilir... Şans - Kader - Ksmet.
TEŞEKKÜR EDERİM.
Davidoff
Beğenileriniz, beğenilerimdir... SAĞOLUN.
SELAMLARIMLA.
" Masum seherlerin vebali de artık senin boynuna.
Az sonra yüreğimin ve aklımın ışıklarını söndürüp çıkıp, gidiyorum... Sana bir yarın bıraktım.
Hani demiştin ya ömürden alıntı mevsimleri yaşıyorsunuz diye..."
Bu tete ile sohbet çok kalite be dost..inan zevk ve şevk ile okudum..Selam ve tebriklerimle
Davidoff
Beğeniniz, beğenimdir. TEŞEKKÜR EDERİM Sn. ERZURUMLU.
SELAMLAR BENDEN.
Davidoff
Önemli olan dünü, bugünü ve yarını iyi koruyabilmek...
TEŞEKKÜR EDERİM.
Davidoff
Beğeni ve güzel yorumunuz için ayrıca TEŞEKKÜR EDERİM.
HEP MERAK ETMİŞİMDİR; HANİ BİR ÖZLEMDİR İÇİMİZ DE GEÇMİŞİN BERRAK IRMAKLARIN DA YIKANAN RUHUMUZ... BİZLERDEN ÖNCEKİLER DE KİRLENMİŞMİYDİLER ACABA? VAR MIYDI ONLARINDA ÖZLEMLERİ?
FON İSTEMESEM DE ALIP GÖTÜRDÜ...
ŞİMDİ; TOPLA BENİ CAN...
KUTLUYORUM
SEVGİMLE...
Davidoff
" BIRAKALIM ÖYLE KAL"
SEVGİMDESİN Can.
Az sonra yüreğimin ve aklımın ışıklarını söndürüp çıkıp, gidiyorum... Sana bir yarın bıraktım.
Şu tete senin hayal dünyanın en vurucu kimliği bence, ona iyi bakmalısın. nefis bir yazıydı alkışlıyorum.
Davidoff
SEVGİMLE Buket can.
buket cihan temür
Yüksek ateşle yattığım yerde okuyorum öykünü. Sanırım öykünü içindeki ince hüzün şu an ki ruh halime çok yakıştı. Tete bizim dimağımızdaki sarsılmaz yerini aldı artık.
Kutluyorum can öykücüm.
Seni de öykülerini de seviyorum.
Felsefeni seviyorum, duruşunu en çok da. Biraz dağınık bir yorum oldu galiba, mazur gör can.
Sevgiler çokça.
Davidoff
Öykülerde tıpkı işte insan hayatı gibi, birgün güldürüyor diğer gün hasta edip hüzünlendiriyor.
Kendinize iyi bakın, siz bizlere lazımsınız.
SEVGİMLE.
Aynur Engindeniz
Davidoff
Ne o öyle sıcak sütler, ıhlamurlar, çaylar ikram edip duruyorsunuz.
Aptal mı ki gitsin...kesin valizle gelmiştir.
Vah size vah, gece kalkıp üstünü örtmeyi unutmayın lütfen.
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
Ama bana sökmez. Keskin bir ilacım var benim EDEBİYAT. Okurum böyle güzel bir kaç öykü, dinlenir bedenim de ruhum da...
Sevgiler ötkücüm.
Çok eski masallarda Tete... Kirlenmeden önce. Hatırlasana o zamanlar sende yanımızdaydın.
Henüz caddelere kimse hayal kusmamıştı, vıcık vıvık olmamıştı daha sokaklar, çünkü biz üstünde oyunlar oynardık.
Şimdiyse oyun oynayamı çocuklar sokaklarda.Tecavüz edilirler diye. çıkartamıyo kimseye çocuğunu sokağa.Özgürce oynayamıyorlar.Yarına umutla bakmaıyorlar...
Ne yazık.Ne yazık giden güne...
Davidoff
İYİ DİLEKLERİMLE.
Şiir Cadısı
Davidoff
Fotoğraf size emanet,
gök kuşağının altından geçerken alırım :)
İYİ DİLEKLERİMLE.