- 1004 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Van depremi,şehitler ve iptal edilen Cumhuriyet bayramı etkinlikleri..
Cumhuriyet bayramı cumhuriyetin ilanından 88 yıl sonra,Van’da meydana gelen deprem ve Çukuca’da şehit olan 24 askerimizin anısına yas tutulduğu gerekçesi ile iptal edilmiştir.Bu arada sayın başbakan üç adet düğün törenine gitmiş ve ikisinde de nikah şahitliği yapmıştır.
"DEMOKRASİ BİZİM HEDEFE VARMAK İÇİN KULLANDIĞIMIZ BİR ARAÇTIR,İLK DUARAKTA İNERİZ"Diyecek kadarda aslında sayın başbakan dürüsttür."Amaca ulaşmak için Papaz elbisesi bile giyerim"diyende sayın başbakanın kendisidir.2002 de ikdidara geldikten sonra"Biz artık değiştik Milli görüş gömleğini çıkardık"diyerek Rahmetli ERBAKAN hocayıda terk eden gene bu başbakandır."Irakta savaşan Amerikan askerlerinin başarılı olması için dua ediyorum"diyende yine aynı başbakan.Libya lideri Merhum ve şehit Kaddafi’nin elinden insanlık onur ödülünü alan,daha sonra NATO ile işbirliği yaparak kaddafi’nin ölümünde rol oynayanda yine bu başbakandır.
Suriye Hafız Esad döneminde PKK ya destek verirken sesi çıkmayan, daha sonra oğul ESAD yönetime geldikten sonra onunla kanka(ARKADAŞ) olan ve Fenerbahçe takımını Suriye’ye götürerek özel maç yaptıran ve şimdide "Suriye bizim iç işimiz artık bıçak kemiğe dayandı"diyende aynı başbakandır.
İşte bizim başbakanımız bu diyecektimki"Şehide kelle,apoya sayın"diyende aynı başbakandır..Ha"Ananıda al git" diye çifçiyi kovanda kendileridir.
Şehide "KELLE"Diyen başbakan şimdi şehitlerin anısına Cumhuriyet bayramı törenlerini iptal ettirmiş.....Sahi siz inandınız mı buna?
Sükrü Karatepe;bu kişiyi hatırladınız mı?Eski Kayseri belediye başkanı,Sayın başbakanımızın Milli görüş döneminden yol ve fikir arkadaşıdır.Bu sayın belediye başkanıda zamanında"Ben put gibi bu törenlerde dikilmek zorundamıyım"şeklinde beyanları olmuştu..
Sanırım tüm bunların intikamları alınmaya başlandı.Cumhuriyetle hesaplaşma,rejimi yok etme..
Aslında Cumhuriyet ATATÜRK’ün ölümünden sonra yavaş yavaş kendisini yok etme sürecine girmiştir.Cumhuriyeti savunanlar,daha doğrusu savunduğunu sanan ve iddia edenlerinde elinde yok edilme trendine sokulmuştur.Cumhuriyeti kuru bir laklikten ibaret zannedenler,cumhuriyete en büyük darbeyi vurmuşlardır.Laikliği ve cumhuriyeti Dinsizlik gibi algılayıp,sümme haşa Atatürkle Hz.Peyganberi mukayese etme bedbahlığına düşenlerin Cumhuriyete,Atatürk’e yapacakları kötülükten daha fazlasını kim yapabilirdi ki?
Hiç sevmediğim sözlerden bir haline geldi"Türkiye laiktir laik kalacak"Lafla peynir gemisi yürümemektedir.Siz kuru kuru bu sıloganları atarken,atı alanlar Üsküdar’ı geçmekle kalmıyor,Cumhuriyetin kendisine .özüne saldırarak,Cumhuriyet bayramını sudan sepeplerle iptal edecek kadar cesurlaşabiliyorlar.
Atatürk’ün kurduğu parti bile artık Cumhuriyete özde değilde sadece sözde sahip çıkmaktadır.Yoksa"Ben cumhuriyeti savunmak mecburiyetinde değilim"diyen milletvekilinin Atatürkün partisinde ne işi vardı.Deniz aşırı bir ülkede Cumhuriyetle hesaplaşan,savaşan bir cemaat liderine saygı ve sevgilerini sunan birisinin CHP de ne işi vardı?Pkk nın avukatlığını yapan kişide Atatürkün partisinden vekil olduğuna göre,siz hale cumhuriyeti birlerinin savunduğunu yada savunacağını mı sanıyorsunuz?
Rahmetli Alparslan TÜRKEŞ’in hakka yürümesinden sonra,uçkur düşkünü bir yönetim kadrosunun eline geçen ve "PİSKEVİT"yemekten başka bir şey yapmayan genel başkandan mı Cumhuriyeti savunmasını bekliyorsunuz?
Bunların hiç birinden beklemeyin"EY TÜRK İSTİKBALİNİN EVLADI,MUHTAÇ OLDUĞU KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR"Hala damarında bu asil kan mevcutsa Cumhuriyeti koruma ve kollamayı YÜCE MİLLET kendisinde aramalıdır,değilse; Osmanlının son döneminde olduğu gibi "AMERİKAN MANDASINA GİRELİM"Diyenleri bile arar hale geliriz.Kalın sağlıcakla..
Cengiz YANIK
29.EKİ.2011 KADIKÖY/İSTANBUL.
YORUMLAR
Sizi bütün kalbimle kutluyorum ve yazdığınız herkelimeye katılıyorum.
Artık kuru-kuru bağırma, nutuk atma, netice alınamacak girişimlerde bulunma zamanı değildir.
Zaten içi boşaltılmış olan Cumhuriyetin, bağımsızlığın yok edilme aşamasına gelindiği bu günlerde,
daha kararlı ve etkili yöntemlerle direnmek gerekmektedir.Önceliklede ahalinin aydınlatılması gerekmektedir.
Yazınız sebebiyle sizi kutlar, saygılarımı sunarım.