- 566 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
,,,,,SESİNİZİ DUYDUK TÜRKİYEM
,,,,,SESİNİZİ DUYDUK TÜRKİYEM
Öncelikle belki duygusal olarak bunu kaleme aldığımdan dolayı
kimilerine göre abes gelebilir,bu nedenle özür dilerim
şu geçen bir hafta zarfında türkiyemizin gerçeği olan terör ve deprem
gerçeğini yaşadık ve yeniden büyük bir millet olduğumuzu gösterdik
her bireyine kadar,cumhuırbaişkanından,beden gücü çalışıp günlük nafakasını çıkaran emekçilerimize kadar.
teşekkürler türkiyem,teşekkürler büyük milletim ve teşekkürler insanlık.!
bu acıya muzdarip insanlığın ve dostluğun örnek misali.
japon dostlarımızında bazı insanlara dersini gördük,zarflara elindeki imkanınca koyarak konsololosluklarımızda jest yaparcasına bıraktıkları insan olmanın gerekliği olan paraları bizleri duygulandırdı,çünki onlarda aynı dertle senelerdir yaşamayla iç içeler.
ve türkiyede çalışıp haftalıklarını hiç düşünmeden bağışlayan çinli gençler
teşekkürler gençler ,teşekkürler insanlık.
tekrar gösterdiğiniz türk milletinin yüceliğini,tıpkı çanakkele birlikteliği gibi tek yürekliliğimizi ve bu vatanın bölünmez bütünlüğünü sergilediniz
yıkılırmı bu millet ,unutulurmu bu vefa ve unutulurmu kara gözlü yunusum unuturmu seni türkiyem yıllar geçsede,unutulurmu bebek yüzlerini vanın ve unutulurmu gül dalı öğretmenlerim,
unutmak mümkünmü sizleri.
işte budur türk milleti budur,kimi,lerine örnek olsun.
adı kürt vatandaşlarımızın hakkını savunan sözde onlar.
bumudur savunma tatktiğiniz sizin bebekleri genç kızlarımızı ve yıllardır sizi savunan gül dalı genç körpe yavrularımızı kalleşçe hunharca kahpece pusuyla mayınla şehit
düşürmekmöi sizin tek işiniz..yetmedimi birilerine uşaklıklarınız,yetmedimi.!
bakın,bakında görün bir devlet bir millet nasıl savunulur nasıl sahip çıkılırmış.!
millet nasıl olunurmuş bakında öğrenin..
bir haftadır içimiz yanıyor,göz yaşlarımız dinmiyor
dökülen fidanlarımıza yandık,beton altında kalan o yunuslara o bebeklere annelerinin metanet dayanıklıklarına ağladık ama gurur ve gıpta ederek aslında sevinç gözyaşlarıydı onlar,bir sağ çıkan vatandaşımızla sevindik kazandık diye.
işte millet budur bütünlük birliktelik ve millet olmak budur işte.
bu millete yakışan bir kaç misal daha verelim
cebinde parası dahi olmayan annenin süt anneliğini önerip annesiz kalan çocuklara anne olması,küçük yavruların günlerce harçlığından artırıp kumbaralarını boşaltıp bağışlaması,oynadığı tüm oyuncaklarını oradaki kardeşlerine vermesi.
devletten aldığı yoksul maaşını alıpta o kardeşlerine bağışını
elinde cebinde parası olmayan binlerce gözleri yaşlı olanlara isyan derecesinde olan yüce milletimin yoksul çaresiz vefakar insanları onların gözyaşları bişeyler ifade etmiyormu.?
son kontürü dahi olsa oradaki vatandaşına sahip çıkan öğrencim genç kardeşim
teşekkürler hepinize,teşekkürler yüreğinize..
hepimiz hepiniz kar yağan van,da birer kardelen gibi yükseldiniz.
daha aklımıza gelmeyen binlerce vatandaşımızın gözyaşlarını göremedik göremezsiniz.
teşekkürler 75 milyon kardelen,saygılar size.
son olarakta orada onları temsil ediyorum diyen bebek katili zihniyetindeki akıllar
hadi,hadi sizde sahip çıkın sahiplendiğiniz vatandaşınız dediğiniz kişilere
ama o sizin işiniz değil,sizin işiniz onlara giden yardımları çadırları yiyecek giyecekleri engellemek pahasına talan edip kendinize pay çıkarmaktır.
yazıklar olsun size,sizin gibilere,sizin zihniyetinize..
bu milletin varını yoğunu toplayıp gönderdiği kardeşlerinin yardımlarını gasp edersiniz.
ama biz TÜRK milletiyiz bizi dünya tanır tarih tanır.
uztmıyorum tüm milletime şükranlarımı sunuyorum oradaki mağdur vatandaşlarım adına şükranlarımı minnetlerimi sunuyorum yüce milletime.
ümitlerini emeklerini toprağa gömen fidanlarımıza yunuslarımıza hayata doyamayan vatandaşlarımıza ve özellikle kader ortağı yurdumuzun her bölgesinden gelip takdire yenik düşen öğretmenlerim sizleri unutmayacağız unutmuyacağım.
bu millet için ağlyorum ağlıyoruz ama dünyada ağlıyor ve dönüp tekrar gurur gözyaşları döküyoruz.
ve.ve bu gözyaşlarını haketmeyen her birey yada kendini o milletin savunucusu sanan insanlık müsveddeleri bu göz yaşları sizleri boğacaktır hiç şüpheniz olmasın,çünki sizin savunacağınız hiç bir millet yoktur bu dünyada..
saygılarımla..27/10/2011
ali kılıç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.