ZAMANINDA
ŞİKAYET EDİLMEZ BAZEN KİMSEYE,KARTALLAR YÜKSEK UÇAR YA HANİ ONDAN,OYSA ALÇAK,YÜKSEK SÖZÜNÜN KARŞITIDIR,KULLANMAYIZ SEVDİKLERİMİZE NEDENSE,AYI DERİZ KIZAR EŞŞEK HERİF LATİFEDİR,ASLANIM DA COŞARIZ OYSA HAYVAN DERSEK GENELLİKLE KIYAMET KOPARIRIZ
GÜVERCİNİN BEYAZINI SEVERİZ,AMA UZAKTAN,ALIPTE ELİMİZE SEVMİŞLİĞİMİZ YOKTUR,YAĞMURU SEVİP ÖZLERİZ ,YAĞAR…KAÇARIZ,YAHU BİZ NE TUHAFIZ,AKLI-SELİMİ BAKKALIN OĞLU SANARIZ,LATİFE Yİ ATATÜRK ÜN EŞİ,SAYGI ZATEN OLAĞAN VE ÇOĞUL BİR SOYADI…
BECEREMEYİZ SADRİ ALIŞIK GİBİ AĞLAMAYI,ALIŞIK DEĞİLİZDİR ARABESKTE AĞLAYABİLİRKEN AYNI ANDA KAHKAHA ATMAYI…MAKAMI KOLTUK SANARIZ… TÜRK SANAT MUSİKİSİNE İNAT…SOKAKLARI SEVERİZ CADDELERE İSİMLERİMİZİ VERİRİZ,SOKAK LAMBALARINI KIRARIZ…
İÇERİZ SIZARIZ VALLAHİ HATIRLAMIYORUM DERİZ AN GİBİ SAKLADIKLARIMIZI
BİZ İNSANIZ,ŞİKAYET EDEMEYİZ BAZEN HİÇBİRŞEYİ HİÇBİRKİMSEYE SÖYLEMEYİZ YUTARIZ HAZMEDEMEZ BEKLETİR BEKLETİR KUSARIZ.
KENARLARI SEVERİZ KÖŞE BAŞLARINI,ORTA DA ŞIÇAN VAR YANDAN GEÇ MİSALİ SIÇAN OLMAYI YAKIŞTIRMAYIZ,YAŞARIZ,OKURUZ,YAZARIZ…
ANI YAŞAR UNUTURUZ ARKASINI,ÇOK SALLAMAYIZ KULAMIZA KÜPE OLSUNLARI ,ATIN ÖLÜMÜ ARPADAN OLSUNLARI DELİKANLILIKTAN SAYARIZ
BAYRAM GELİR,KAÇARIZ,NERDE ESKİ BAYRAMLAR DİYEREK MAZERETLERE SIĞINIRIZ,AYAK UYDURMAK TAM OLUR AYAĞIMIZA
AYRILIRIZ SEVDİĞİMİZDEN,BEN SENİ HİÇ UNUTMADIM,BEN SENİ DÜNYADA Kİ HERŞEYDEN ÇOK SEVDİM LAFLARI…
‘’OTURUYORUM,DENİZE NAZIR ÇAY BAHÇESİNDE,ÖNÜMDE İKİ SEVGİLİ,MEVZU DERİN GELECEK MASALI,HAVA RÜZGARLI…ERKEKTE DERİ MONT,KIZ TİRİL TİRİL KISA KOLLU HAVALI,BAKIYOR KIZ GÖZÜYLE ANLATMAYA ÇALIŞIYOR ADAMA’’ÜŞÜDÜM’’ NERDEEE OĞLANIN KEYFİ YERİNDE ANLATIP DURUYOR SESLİ DERİN KENDİNCE….KIZ YİNELİYOR GÖZÜYLE’’ÇOK ÜŞÜDÜM’’ YOK ! EN SON GARSONA DİYOR AFEDERSİNİZ,ŞAL VARMI?...VAR! ALAYIM…
ADAM HEMEN ATAĞA KALKIYOR MONTUMU AL AŞKIM ÇIKARIYOR CEKETİ BİR ÇIRPIDA…
KIZ;YOK BEBEĞİM KALSIN ŞAL GETİRİYORLAR…!
ZAMANIN DA HERŞEY ….ZAMANINDA…BAZEN KONUŞMADAN ANLAMALI KARŞINDAKİNİ,O OLMALI,ONU YAŞAMALI,HİSSETMELİ DEĞER VERMELİ…KONUŞAMIYORUZ,BİRBİRİMİZİ ANLAMIYORUZA MEYİL VERMEMELİ
A.B.2011
YORUMLAR
yazınızı okurken,deftere yazıpta eklediğim bütün makalelerimden birer bölüm kesit buldum.
Anlatmak istediklerimi birde sizden dinlemiş gibi oldum.
Beşer-i insanız ve doğamız gereği hem güzelliklere körüz,hemde nankörüz.
En iyisi için didiniriz,lakin en iyi bizim olur,yine en en iyisi için yırtınırız.Doymak bilmez bir süregecte akıp gider durumda ömrümüz..Ne sevdiklerimize degeri tam verebiliriz nede masum hayvanlara .Hayvanlar bizdende insancıl duygularda yaşarken bir onları hakaretsel dile dolar deşarz oluruz.Kısacası; ne insanız gerektiği gibi nede layığınca bir kul..
Saygılar!
AliBUDAN
saygılar,