- 484 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bakın şu sıgara bizlere neler yaptı
Bir birimize doymadan nasıl aldı babamızı elimizden
Ben babama sıgara içmesen derdim ve şunu derdim parasını el alıyor dumanını yel alıyor derdım ama oda bizden intikam alır gibi erkenden babamızı elimizden aldı bakın
İlk sevdiğim adam babam...
Babam seni görünce kendimi ne kadar güçlü hissederdim biliyor musun?
Mutlu olurdum, sana naz yapmak için türlü oyunlara baş vururumdum, ilgin beni çok mutlu ederdi gülen yüzün, bana bakıp takılı kalan gözlerin. Gözlerime gözlerin değince uyku uyumak istemezdim. İlk sevdiğim adam!
Gelipte üstümü örtmen için yorganımı
atardım, büzüşürdüm,
sen gelipte örtesin diye... İtiraf ediyorum sabah olunca kocaman ellerin kadife gibi saçlarımı okşayınca sessizce ceylanım deyişin...
Nede kısa oldu beraberliğimiz sevdiğim ilk aşkım! Ellerin hep saçlarımda, gözlerin gözlerimde, yüreğin gönlümde kalır sandığım. Adam nerdesin? Bu gün sana çok ihtiyacım var babam, sevdiğim ilk aşkım... Beni tek başıma bıraktın acelen neydi babam? şu sigarayı içme ne olur derdim, gülümser hiç cevap vermezdin. Nede keyifle çekerdin. Bir gün benden, bizden alacağını düşünemedin. Sen onu yakıp dumanını havaya üflediğin için onun intikamı da seni bizden almak oldu. Sana ilk babalar gününde güzel bir çakmak almıştım. Sen onları sevmezdin, olsun! Eski muhtar çakmağın tadı bir değişik geliyordu babam...
İlk sevdiğim erkek senden sonra sevdiğim erkeği tanımanı yıllarca konuşmanı isterdim. Eminim severdin çünkü ceylanın onu çok sevdi. Senin gibi değil farklı sevgi. İlk gittiğinde beni ağlarken görsen ağlama ceylanım diyeceksin sanırdım, sonraları oradan ne gelen ne gidenin dönüşü olmadığını öğrendim.
Su anda ceylanın (kara kızın) gurbet meleğin...
Gurbet içini yakıyor, hasret yüklenmiş kantlarına çok yalnız çok yalınız babam! ! !
Babalar gününe anneme yolladığım gibi fatiha yolladım kabul et olur mu babam?
Bu vesile ile bana benzeyen tüm aşıklara babama yolladığımdan yolluyorum yaşayan tüm babalara da sıgarasız sağlıklı günler dilerim...
Kim bilir kimlerin ocaklarını söndürdü kendisini parmaklarıyla bir sıgara tablasında söndürmenin bedeli olarak göz yaşları akıttı dilerim kimse içki ve sıgara içmesin sağlıklı ve sevdikleriyle birlikte uzun yıllar yaşasın ve gönlünün güneşi hiç batmasın yüreğinizde sevgi eksilmesin
Dilerim çocuklar yetim kalmasın dilerim..
sevgi ve saygılarımla...
Gurbet Meleği Hafize KILIÇ
YORUMLAR
Babama kızdı durdu anam yıllarca...
Bırakmıyorsun bari azalt...
Yok olmadı. Doktor ayağını kesmekle tehdit etti, 3 ay sürdü etkisi...Yıllar geçti bıraktı babam nihayetinde hemde birden bire.
Ama.
Sonra ben büyüdüm, ilk nefesi çektim üniversitedeki bekar evinde..
Babam kızdı durdu aylarca...
Bırakmıyorsun bari azalt diye.
l.a.c.i.v.e.r.t tarafından 12/16/2007 3:28:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
kimse bilmez ki hayatının neyinin sonlandıracağını. bilmeden ilerler yolunda. ya sevdiği bir araba ya da keyifle içtiği sigara.....
Allah rahmet eylesin yazdığınız yazı çok duygulandırdı beni. dualarım babanızla olsun. benim babam da sigaradan kalp ameliyatı oldu. erken fark etti de bıraktı. keşke sizin babanız da bıraksaydı da ilk aşkınız olan babanız da sizin en mutlu gününüzü görseydi.
sevgilerimle