ankara Gecesi 3.sezon 2 bölüm
Beyza tamam amirim dedi ama sesi titredi hakan iç geçirdi biliyorsun az önceki şey diyecek oldu beyza beyaz ve narin elleri ile Hakanın dudaklarına dokundu ve başı ile tamam dercesine önüne baktı. Hakan arabayı park yerinden çıkarıp Yenimahalle deki ofise doğru ilerledi.
Berkant Tanfer ve olay yeri ekibi tespit ettikleri demet evler 4. cadde de bulunan ticaret firmasının adresine ilerliyorlardı.
Berkant “Tanfer dedi bazen baş komisere kızıyorum deli diyorum ona içimden birde yerini kıskanıyorum sende biliyorsun ama herif zehir gibi bak nerden nereye ilişki kurdu benim bu aklıma bile gelmemişti.
Tanfer Berkant dedi sen zaten hep bi tuhafsın neden gereksiz işlerle uğraşırsın ki amir ne dedi ise yap işte ne mıncıklı yon sonrada sırttı.
Ekip 5 katlı köhne girişli pis sarı boyalı bir binanın önünde durdu binada bir sürü acente ve ofis görünüyordu ayrıca birkaç ailede sanırım yaşıyordu demet böyle ofislerle ailelerin iç içe geçtiği değişik bir semttir Ankara da. 3 katta olduğu zilden anlaşılan ama apartman kapısı kilitli olmayan ofise hızlıca cıktılar berkant soluk soluğa kapıya geldiğinde tanfer ve diğer ekipteki çocuklar çoktan içeri girmişler ve girdikleri gibi tanfer geri cıkıp ağzını ve burnunu tutmakta ve kusmamak için derin nefes almakta idi. Berkant kafayı içeri uzatınca ofisin tüm duvarlarında sıçramış kan ve deri parçaları ile diş ve dokuların izlerini gördü. Hayvan adam son kızı ofisin ortasında kesmeye başlamış ve tüm duvarlara kızcağızın tahminen kanı sıçramıştı. Ekip analiz için kan örneği alırken ve testi hemen sonuçlandırmak için gerekli aparatları ayarlarken son kıza ait çanta ve kimlikleri de berkant yerden itina ile aldı.
Ekipten bir kişi komiserim diyince tanfer ve berkant banyoya ilerlediler .
Adam küvette tüm kızlara işkence etmiş sanırım dedi ekipten hasan her yer kızların ve adamın parmak izi ve kanları ile örtülü ekip parmak izi için yanında son teknoloji bir tarayıcı ve dizüstü pc den faydalanmakta idi alınan örnek anında veritabanından tarana biliyordu suç inceleme birimi son 10 senede teknolojiyi yakın takıp eder olmuştu aynen tem ve teknik takip ekipleri gibi bir nihayet masası geri kalmıştı bu yeniliklerden ama orda da Hakan gibi bir adam olması işlerin çoğunu zaten hallediyordu …
Evet dedi Hasan adam ve 3 kızın burada olduğu doğru adam burada kızlara işkence etmiş .
Tanfer zaten analiz bile yapmadan anladığından olayı hadi ya dedi Hasan a Hasan ağabey bi maytap geçmesen diyecek oldu Berkant sus işareti yapınca işine döndü Tanfer sonra cebini çıkarıp hakanın ve savcının numarasını cevirdi,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.