- 886 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
of şu kadınlar
Kadın olmak çok zor çok... Sabah üst komşuma çıktım merdiven almak için ama beni ilk gördüğündeki sorusu şu oldu.’’bebek varmı bebek ’’ teyzecim ben daha yeni goğum yaptım hatırlamıyormusun hani ceren adında bi kızım vardı 6 aylık .. O bendeki göbekte ondan kalma yeni bir bebek değil.Aynı şekilde merdiveni geri götürdüğümde yine ’’ bebek mi var kızım sende ’’ ya teyzecim sabah konuşmuştukya bu konuyu bebek mebek yok göbek o göbek...
Tabi ister istemez insan bozuluyor .Zaten ilk görenler ne kadar kilo kalmış sende diyolar sanki sözleşmişler gibi. topu topu 3 4 kilo fazlam var ama sadece göbek mide bölgesinde toplandıkları için fazla belli oluyo ben barışığım onlarla çünkü dünya tatlısı bi kızım oldu onların sonucundasabahki olanları annemle teyzeme anlatınca beni çok korkuttular .. tekrar hamile olabilirsin falandı filandı diye eve döner dönmez hemen teste sarıldım ödüm koptu ödüm ama çok şükürki yok bişey bu kadınşlar ne meraklı insanı korkutmaya Bide diyolarki senin bebeklerin yavaş oluyo bakılır diye sanki şimdiye kadar 10 tane bebek doğurdum topu topu bi cerenim var o kadar ,ki nerden anlıcaksınki ikinci bebeğinde yavaş lucağını . Beş parmağın beşide bir değilki .
sonradan anladım halbuki kızımda gözleri varmış elimden almaya çalışıyolar:)) bi tane daha doğur cereni ben alırım ben bakarım tabi bizim cerenide koy bi yere nerde olduğunu unutursun öyle yavaş bi bebek .. cazgır bi bebek olsaydı derlermiydi acabakusura bakmayın cerenimi KİMSEYE VERMEM O BENİMDİR O BENİMM
of şu kadınlar Yazısına Yorum Yap
"of şu kadınlar" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.