- 9494 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
Doğum günün kutlu olsun
Sen, arkadaşlığa önem veren ender kişilerin başında geliyorsun. Bu siteye geldiğim günden beri, bıkıp usanmadan bana yol gösterdin, bildiklerini öğretmek için elinden geleni yaptın. Kırmadın. Küçümsemedin.
Bazen kavga ettik, bazen fikir ayrılığına düştük ama birbirimizi derinden yaralamadık. Kırmadık. İkimiz de biliyoruz ki, dünyada dostluktan daha güzel bir olgu yok.
Ben, seni kendime dost olarak seçtim. Dostluğumuz, yıllanmış şarap gibi, yıllar geçtikçe gelişip güzelleşiyor. Sağlamlaşıyor. İnanıyorum ki, ölünceye kadar da devam edecek.
Yüreğin insan sevgisi ile dopdolu. Ağlayan bir çocuk gördüğünde, yüzünün halini görür gibiyim; çünkü senin yüreğin Çin ipeği gibi yumuşacık. Karıncayı bile incitmekten korkarsın.
Ben de seni incitmekten korkarım. İyi ki, varsın. İyi ki, benim arkadaşımsın.
İyi ki, doğdun; Ayhan Sarıkaya.
Doğum gününü en içten dileklerimle kutlar, hayatta daima mutlu ve sağlıklı olmanı dilerim.
20.08.2011 /Emine UYSAL
YORUMLAR
Benim bir noksanlığımdır. Kabul ediyorum. Ne eşimin nede çocuklarımın doğum günlerini ezbere bilirim.
Bana eşim hatırlatır. Bu gün şu çocuğumuzun doğum günü telefon et diye..
Sağ olsun Emine senin doğum gününü bile biliyor. Hassas, duygulu bir bayan. Sağ olsun.
Ayhanımsahuru beklerken Eminenin yazısıyla karşılaştım.
Allah sana uzun ömürler versin, ömründe kitaplarının yok sattığını göstersin
özü sözü, içi dışı bir güzel insan, Ayhan SARIKAYA' nın doğumgününü kutlarken; O' na sağlıklı, erinç ve mutlu nice yıllar diliyorum sevenleri, sevdikleriyle. Ve sevgili Emine Hanım; dostluk dendimi vefa gelir öncelikle akla, anlayış gelir, saygı ve sevgi...Siz de özünüzün ırmaklarından dostluğa akan başka bir güzel insansınız. Ne güzel, güzel insanlarla hayatın kavşağında hesapsız kitapsız kesişebilmek, ne güzel! Her iki dostu da dost yüreklerinden öperek, nice yıllar, nice dostça birliktelikler diliyorum; bitimsiz sevgi, saygı ve dostça selâmlarımla...