YORUMLAR
Güzeldi ve gülümsetti. Çocuklar, yaşamın en saf, doğal hali değilmidir zaten. Tıpkı bir alıcı gibi olumlu ve olumsz yönleri toplarlar. Objektif bir bakışla sunarlar göz önüne. Tebrik ederim. Saygılarımla
Kemnur
Evlilik zaten bir oyun değil mi? Aynı 2 çocuğun ve Ümmühan'ın oynadıkları gibi. Halil ve Erol'un yaptıkları gibi; felsefesini yakalamaya çalışsaydık...Ohhhoooo kimse evlenmezdi. Bazı şeyleri, fazla düşünmeyecek ve eşelemeyeceksin...
Keyifle okudum. Sonucu, merak ediyorum. Saygılar, selamlar.
Kemnur
ilgiyle takip edilecek -bir dizi- olacak güzellikte..:)
tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Kemnur dost...
sevgim saygım selamlarımla..
Kemnur
eskiden radyo tiyatrosu vardı.
Ayak sesleri gülme efekleri nefes sesleri
arkası yarınlar gibi
heyecanla bekliyor ve okuyorum
Tebriğim ve selamımla
Kemnur
Çocuk zannettikleri kız, sadece yaşam dolu...Ne yani, ben de çocukla çocuk olduğum zaman, aklım gelişmemiş mi oluyor? :))
Ben Ümmühan'a güveniyorum; kendini ispat edecek...Ne demişler: ' Erkeğin gönlüne giden yer, midesinden geçermiş!'
Böyle miydi gerçekten:)
Yine, tabi ki yine güzeldi..
Heyecanla takipteyim erbabım..
Hürmetle..
Kemnur
Heyecen soluk soluğa ve çekişmeli olarak devam ediyor. İlgim azalmadan üzerinizde asılı:)))Bu defa gerçekten çok hızlıydı. Tiyatro sahnesi gibi ama kesinlikle rahatsız edici veya yorucu değil bilakis farklılık düşürücü, lezzetli kıvamda. Kargaşa yaratmadan olayın içine kapılınca hiçbir şey fazla gelmiyor insana:)))
Tebriklerimi bırakıyorum...