ALLAH AŞKIYLA HAYIRLI CUMALAR
Bir insan bilmez kimi ne için sevmeli.
*Bazı insan anlamaz ne için sevildiğini.
*Bence insan severse Allah için sevmeli.
*Sevilen insanda bunu böyle bilmeli.
*Sizi Allah için seviyorum demek sünnettir.
*Efendimiz (s.a.v) medineye hicretinden bir zaman sonra.
*Ensar ile muhacirini kardeþ yaptığı zaman.
*Hz.Ömer ile Hz.Ebubekir kardeş olurlar.
Küçük Bir Söz Yakarsa İçini... Dost Bildiklerin Anlamazsa Seni... Boşver Dökme içini... Al Eline Tesbihi.. Koy Alnını Secdeye...
ve kalpleri birbirine ısındıran yalnızca ALLAH’tır...’’(c.c)
her şey emanetken insanlara verilen en güzel şey edep ve güzel huy imandır.
: ALLAHIM ...,ÖLÜNCE BEDENİMİ ÖYLE BÜYÜTKİ CEHENNEMİ BEN DOLDURAYIM KALBİMDEKİ SENİN AŞKIN CEHENNEM NARINIDA SÖNDÜRÜR...
Ahrette bir kısı m insanlar aydan parlak yüzlerle otururlar arşın gölgesinde insanlar. imrenirler kim veliler mi yoksa peygamber mi derler onlara söyle denir bunlar ALLAH RIZASI için birbirlerini gözeten ALLAH rızası için birbirlerini seven dinkardeşlerini kendilerinden ayrı tutmayanlardır..
Pismanlık duymadansa pişman olacağanız şeyleri yapmayın yapmadan düşünün.
ALLAH IM seni ne dunyalık icin ne cennet için ne de cehennem korkusuyla sevdim sadece sana kul olduğum için sevdim.
: Dünyaliklar geçicidir en güzel şey din kardeşine yapılan gıyabi dualardır sizde duadan unutmayın din kardeşlerinizi.
En çok seven bile kabirde terkeder ama ALLAH kulunu asla terketmez öyleyse gerçek sevgili ebedi olan ALLAH OLMALIDIR .
BANA seç dediler ben Rabbimi SECTİM itekledim faniyi elimle huzura erdim gözlerin nurunu veren ne yücedir eğilmeyen başlar ancak en büyük güce eğilir Oysa mülkiyetin tek sahibi ALLAH DIR..
: TAM TESLIM OLAN her işinde vekilim var deyip kalbi huzurla zikre devam etmiyorsa en ufak halde o kisi teslim olmamıştır çünkü teslim olan kişide kin olmaz sadece kalbinde ALLAH olur.
Kalbimde olan ALLAH A sevdamla dağlardan daha yüceyim .
Çile gergahında Ey Nebim ümmetlerin anarda seni kalpleri bir nebze ferahlar.
Özür dilemek nefse ağır gelir özür dilemek erdemliktir o nedenle.
Allah ım seni bulan herşeyi bulmuştur seni bulmayanlarsa hic bir şeyi bulamamışlardır .
gulu gulden sordular gul dediki gule her nefeste hay dedirten ne yucedir.
Umutlar çok defa kurtuluşu olur kişilerin.
Düşmanlarım beni yıkamazlar sevdiğiminse attığı bir gül incitir yüreğimi.
Sadık oldum dostlarıma vefamla sabrımla asla bıçaklamadım sırtlarından ucunda ölümde olsa asla dönmem sözümden .Söz vermek bence yemin etmektir..
Vaad ettimse asla vazgeçmem vaadimden karşımdaki beni yere vursa da vaad söz yemin ağızdan çıkan yapılmadığında kişiyi yalancı konumuna koyan en değerli ahttir..
Bana beni sormayın arkadaşlarıma sorun .
Rabbimin sevgisini kalbimde artırmayandan aslandan kaçar gibi kaçarım..
Fani ve baki arasında seçim yaptım baki olanı tercih ettim..
Bana yapılacak en büyük iyilik gıyaben dualardır hatalarımı gördüğünde incitmeden söylemektir..
Kalpler sırça saraydır asla kalp kırmadım kırmamda..
Herşey emanetken dünyada ben ben demeyi çoktan terkettim arada ben diyen ben değilim ..
Kendi derlediğim yazdığım özlü sözlerimden bir demet sunmak istedim sizlere bugün özlü sözler yazmayı çok seviyorum aslında...
Belaya duçar ol demek istersen sabırlı ol de Yoksa ALLAH şükrünü artırsın de .
Cömert varken tasadduk eden değil yokkende son lokmasını paylaşabilendir.
Beni benden sordular ben bende deĞilken ben yaratana teslimim sorun Rabbime halim nasıldır dedim...
Allah ım sev sevindir kendine habibine yakın eyle..HAYIRLI CUMALAR ..SELAM VE DUA İLE...
Yeganem Nigar Bedirhan
YORUMLAR
Yeganem
Yeganem
Bir insan bilmez kimi ne için sevmeli.
*Bazı insan anlamaz ne için sevildiğini.
*Bence insan severse Allah için sevmeli.
*Sevilen insanda bunu böyle bilmeli.
*Sizi Allah için seviyorum demek sünnettir.
Allah sizden razı olsun değerli ablam inanın bir çırpıda okudum.
.sanki kısa gibi ama kısa değil güzel ve akıcı bir dille yazıldığı için biraz daha olsaydıda hiç bitmeseydi demek geliyor...
Bu sabahki ilk okuduğum eser kalemimizden dökülen mükekkebin her harfi ayrı bir güzellikte ve ayrı bir anlam taşıyor..
testinin içinde ne varsa o sızar dışına
Yiğide asillik sorulmaz
sizn sayfanızı eserinizi yürekten okuyan inanın hiç yorulmaz..
en iyi insan
insanlara faydalı oan insandır..selam vesaygılarınla ...hürmetler.....Allaha emanet olun ...
Yeganem
İyi dileklerin için saol varol daima şunu diyorum iyilik dileyen istteyenlere Rabbim misliyle versin..Hayırlı cumalar .Allah a emanet ol selam ve dua ile..