Bu kadının yüzüne tükürün
O değil de;
Dün akşam derinden sarsılmışız, hiç duymadım/duymadık. Akşam 3 yeğenim ve Mert’in Muğla’dan arkadaşı Furkan bizdeydi. Çok keyifli ve gürültülü bir akşamdı.
Yeğenler gittikten sonra o ana kadar çantamda unuttuğum telefonumu elime aldım, baktım bir mesaj,
‘Hissetsem korkardim bebegimm ama hissetmedim allahtaan uyudunmu’
Anlaşılan mesaj yanlış adrese gelmişti ve yine anlaşılan sarsıntıyı bizim gibi birçok kişi duymamış.
Ve yine anlaşılan aşıklar heryerde aşık…
O değil de;
İstanbul’da beklenen olası büyük deprem için ABD’li gazeteci ‘İstanbul Rus Ruleti oynuyor’ demiş.
Körebedir oooo!
O değil de;
‘Ön ayakları bıçakla kesilip sıcak suyla haşlanmış yavru kedi’
Bunu yapan-lar yakalanıp bir hayvan barınağında ömrünün sonuna kadar hayvanlara hizmet etme cezasına çarptırılmalı.
Her sabah uyandığında ilk işi hayvanların karşısında diz çöküp özür dilemek olmalı…
Ömrünün sonuna kadar,
- Sizden özür diliyorum hayvan kardeşlerim, siz hayvansınız ama ben sizden daha hayvanım… demeli…
Sonra ‘size hayvan dediğim için de özür dilerim’ demeli…
O değil de;
Eşine şiddet uyguladığı gerekçesiyle evine 250 metreden fazla yaklaşması mahkeme kararıyla yasaklanan genç adam evinin 25 metre uzağındaki işyerine gidince eşi ‘evime yaklaşma sınırını ihlal etti’ diyerek yeniden şikayette bulunmuş.
Sonra da sızlanıyor, ‘gelmek durumundayım, yoksa ekmeğimden olurum’
Vah vah pek üzüldüm.O’nu karına dayak atmadan önce düşünecektin… ekmek bulamazsan pasta yersin artık…
O değil de;
Adamın biri karısının evi terk ettiği iddiasıyla karısının ve çocuklarının resmini bastırmış ve ‘herkes bu kadının yüzüne tükürsün beni ve çocuklarımı terketti’ yazdırmış. Gelen geçen de kadının fotoğrafını gözlerini falan karalamış yırtmış falan...
Adama ne diyelim şimdi, ‘aferin ne iyi ettin’ mi diyelim! Yoksa,
‘Kadın seni terk etmekte ne kadar da haklıymış…’ mı diyelim…
Biz en iyisi çocuklara iyi şanslar dileyelim. İhtiyaçları olacak…
O değil de;
Kayseri’liler panpişin sinirlerini bozmuşlar da yardımcısı sakinleştirici vermiş.
E ama yaptığınız ayıp yani! Kadın yemedi içmedi poz poz resim çekip yayınladı. Bu kadar önemli bir işi niye yaptı, he!
Sırf siz sevinesiniz mutlu olasınız diye. Siz n’aptınız?
Kadının konserine 300 kişi katıldınız… Çok ayıp çok…
Panpiş bidaha o eşsiz resimlerinden yayınlamasın da görün gününüzü…
O değil de;
Lady Gaga, Vogue dergisine verdiği röportajda ilk kez cinsel hayatından ve yatak odası sırlarından bahsetmiş.
(Kaynak: Milliyet)
Ne ee si?
O kadar işte. Bahsetmiş işte ama okumadım. Zaten çok sıcak var kan beynime çıktı…
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Pes yani!..
İnsanların birbirlerini boğazlama haberlerinden bıktık artık.
Siyasi haberlerden de gına gelmişken,
Ladi Gaga'yı es geçme lütfen..
Madem ki,bazı sırlarını (!) açıklamış
bizde bilelim yani.
Hem sayfana taşı,hem de "Okumadım" de.
Çizdim,oynamıyorum!..
Kelimesi kelimesine bilmek istiyoruz.
Hakkımız da.
Esma KAHRAMAN
Hakkını elinden alarak haksızlık ettim çok özür... Bidaha olmaz.
He bide kadın hakkı vardı ama onun konumuzla ilgisi yok... zaten hakkı erkek ismi.
Sevgiler Saayın Yazarım.
Kadınlarla ilgili haberlere alıştık mı ne!
Eskiden hallerine üzülürdüm
şimdi gayet olağan gelmeye başladı.
Çünkü bu durumdan kurtulmak için bir gayret göstermiyorlar gibime geliyor.
Beni ençok etkileyen kediye yapılanlar oldu.
Bunu yapanlara " Hayvanlar !" demek hayvanlara hakaret olur.
Saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
Bu anlamda haklısın galiba...
Savunmasız bir canlıya böylesine eziyet etmek... aman Yarabbi!
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
AYSE 09
cinayet kaza başka haber yokki
ama sen başkasın bitanesi gülümsetiyorsun
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Sıkı dur, az kaldı bayrama. Ağzından yel alsın pampiş resim yollamaz mı hiç:)))) o değilde, o gider başkası gelmez mi hiç?:))
Sıcak bir yaz gecesi ancak bu kadar renkli olur? siyah ve beyazı çıkartmışsınız içerisinden.
Tebrik ve takdir benden:)
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.