- 4737 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili peygamberimize mektup.(emine den)
Sevgili arkadaşım Emine Mülhim Çıtak tarafından kaleme alınmıştır.Aynen aktarıyorum.
Yine bir 20 Nisan sizin doğum gününüzü sizsiz kutladığımız günlerden bir gün.
Elhamdülillah ki sizin ümmetinizden olan bir müslümanım.Bundan dolayı çok mutlu ve gururluyum. Diğer peygamberlerin de ümmetinden olabilirdim ama çok şükür!
Birde en büyük dileğimdi,sizin yaşamış olduğunuz dönemde yaşamak,o gül cemalinizi görmek isterdim.İnşallah bu dünyada ravzanızı(yeşil kubbeyi)cennette ise cemalinizi görmeyi ve size komşu olmayı ALLAH bana da nasip etsin.
övülmüş olan adınla;Hz-Muhammed(sav)sana bu ismi veren deden Abtülmuttalibin dediği gibi<Yerde halk gökte Hak>
Çok şükür hala 1440 yılından beri övülmektesiniz ve mahşere kadarda övülmeye devam edileceksiniz.
Allahu Taala’nın(cc)farzından sonra sizin sünnetlerinizi yapmaya sizi kendime örnek almaya çalışıyorum.İnşallah yapmış olduklarımızla,ibadetlerimizi ALLAH’ım kabul eder.
Sevgili peygamberim,sizin biz kadınlara ve çocuklara verdiğiniz değeri ve önemi,o cahiliye döneminde bile başka kim verdirtir acaba!...
Sizin nasıl bir baba,nasıl bir eş ve nasıl bir dede olduğunuzu defalarca imrenerek okudum ve hocamızdan dinledim gözlerim dola dola...
Sevgili Peygamberim,Hocamız bize Peygamberimize birer mektup yazın deyince şaşırdım nasıl yazacağımı ne yazacağımı bilemedim öncesi.Size nasıl hitap edeceğim hicap duyarak yazmaya başladım,affınıza sığınarak.
Ya Rasuallah! İslamiyetin yayılması için canınız pahasına yapılan savaşlara,verilen şehitlerle yapmış olduğunz mücadelelerle çok şükür şu anda müslümanlar Dünyanın her yerinde yayılmış ve sizi de rahmet hürmet ve salavatlarla anıyoruz.Cehaletten uzak özgür,mutlu ve huzurlu.Sizin özleminizi duyarak,İslamiyeti doya doya yaşıyoruz.
Ey Peygamberim Ey nebim
ilk hutbende bizlere tavsiye ettiğin gibiAllah’ıma çokça tövbe ediyorum
Allah’ıma bolca zikir edip,sizin tavsiyelerinizi ve sünnetlerinizi yerine getirmeye çalışıyorum.Son nefesime kadar da sizi,ashabınızı,ehlibeytinizi örnek almayı bana nasip etsin.Elhamdülillah müslüman doğdum müslüman ölmeyi Allah’ım bana nasip eylesin.
Sevgili Rasulallah sizin gül yüzünüzü,pembe yanaklarınızı,tebessümünüzü ve nur saçan bedeninizi görmediğim halde,sizi çok özlüyorum.
Haddim olmayarak,rüyamda sizi görmeyi arzuluyorum.İnşallah bu duam kabul olur.Ölmeden önce nur cemalinizi görmeyi ALLAH nasip eder.
Canım ve tüm sevdiklerimin canı sana feda olsun ey nebi...Benim çok mutlu olduğum bir haberi sana müjdeliyerek mektubuma son vermek istiyorum.45 yaşından sonra ALLAH’ın kelam ve kaynağımız KURAN’I KERİM’i öğrenmeye,anlamaya ve uygulamaya çalışıyorum.Allah’ın izniyle.
Önce ALLAH’ımı(cc)sonra sizi Hz Muhammed Mustafayı(sav) çok seviyorum.
ALLAH’ın selam ve rahmeti efendim sizin üzerinize.Sizin şefaatinizde bizim üzerimize olsun.
Ümmetiniz ve hizmetkarınız olmayı uman Emine Mülhim Çıtak.
YORUMLAR
Resulullah süper bir insandı, ben o kadar değilim.
Resulullah yolda Ebu Bekir’i görse ‘Es Selamu Aleyküm Ya Sıddık’ derdi,
ben yolda Ebu Bekir’i görsem tanımam.
Resulullah asla yalan söylemezdi; ben annem ölürken hiç ağlamadım.
Ben annem ölürken çok ağladım çünkü annem
gırtlağından hırıltılar çıkarırken nasıl terliyordu, görmeliydiniz.
Resulullah Azrail’i yolda görse tanırdı;
ben Azrail’i annemin yanında görseydim ona bir çift lafım olurdu,
derdim ki şimdi yani af edersin ama o sıktığın annemin gırtlağı.
Çok değerli bir mektup. Peygamber Efendimizin aile yaşantısını, ahlakını, davranışlarını hepimizin örnek alması gerek. Umarım dileğiniz olan o rüyayı görürsünüz. Aslında çok değerli gördüğüm rahmani rüyalar var ama büyüsü bozulmasın. İnşallah Allah size de nasip eder, belli mi olur, belki Allah' ın sesini bile duyabilirsiniz. Saygılarımla
Arkadaşınızı ve sizin manevi gönül deryanızı kutluyorum güzel gönüllerin sultanı iki cihan sevgilisi Peygamberimizi Ey nebiyi ,güzeli annatıgı için cümlemiz inşallah onun şefatine nail oluruz gönül deryanız daim olsun duaile kalın ,Bogazın kıyısından slm
Ayse_Elmaz
Arkadaşım arkadaşın güzel bir konuyu işlemiş zaten herşey boş b u dünyada tek huzur verici şey maneviyat
Ayse_Elmaz
Ayse_Elmaz
AYSE 09
rabbim gönlüne göe versin saygım sevgimle