- 550 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
RÜYA GiBi BiR GECE YA$ADIM BUGÜN 4
......ay unutmu$um bah bahhh cok üzülürdüm bunu yazmasaydim..Et bittikden sonra koskocaman kemik kaldi ve üzerinde koparamadigim etler vardi..Hatira olarak kalsin diye dedim kizima;kiz hadi son birkez vedala$madan bizi birkez daha cekkkkkkkkkkkk:)) eltim geberdi sinirden..beni sildi kesin lugattan:))Bi ara di$ari hava almaya gettim.O ara gözüme garsonlar ili$di.Yine kapmi$lar servis tabaklarini ko$a ko$a masalara gidiyorlar..Kizima dedim kiz hadi bizde gidek firsati kacirmiyah..Masadaki ac insanlar siler süpürür $imdi dedim..Masaya geldikki Allah caninizi almasin emi, nezaman yediniz ne zaman yuttunuz haaa? canim meyveler arasina dö$enmi$ dondurmayi silip süpürmü$ler uyuzlar..Kizdim lan niye bizi beklemediniz diye.Onlarda cocuklar daldi napak bacim ..Bide marifet gibi yediklerinin lezzetini anlattilar..bizde tepisinin dibini siyirdik dermi$im:))
Artik saat12 yi vurdu ve birden sihir bozuldu.Ben yine o eski ben,eltim yine o ayni elti malesef.Saraydan ayrilip AHIRIMIZA gitme vakdi gelmi$di.Hic istemedim oradan ayrilmayi.Ke$ke gidipde damatla gelinin tahdina bide ben otursaydim kirmizi ba$likli kiz gibi kirmizi gömlegime..Lilali dekorasyona bile uymazdim bee:(( Avratlar yediler yediler ve kalkdilar göbek atmaya..Bende durumuyum bi firladim masadan..Ortalarina girdim kivirdim kivirdim,güle güle bayildik..Anaaa kualgim türkceye benzeyen bi müzik geldi.Cifte telli gibi oynamaya ba$ladim:))Amanin yandan parmak $akirdatatarak oynadim..Arap avratlari bi bakiyo bu bakiyoo.Bende icimden dedimki; bakin bakin gözünüz eyi bir Türk avradi gorsün:))..ay cok manyakdi bu gece kendime hala gelemedim..o kadar etkisinde kalmi$imki,sabah yatagimdan kalkmadan ellerimi birbirine vurarark nöbetciler kahvaltimi yatagima getirin demi$im..vurdum vurdum vurdum ama ne gelen var nede giden..anladim ben yine bizim AHIRDAYIM..kalk kizim kereviz kendi i$ini kendin yapda sansürden depik yeme.Allah korusun oda biraz SIKAR:))
i$te böyle arkada$lar, Rüya gibi ya$adigim bu geceyi ölümsüzle$dirmek adina yazdim bu yazimi.Bagzi yerlerde abarttim biliyom ama öyle olmasada keyifle okunmazdi beee..Herkes kendi üslübunda ya$ar.Biz Türküz ve gururluyuz.Ananelerimizi, gelenek göreneklerimizi,ali$kanliklarimizi ya$ayarak özümüzü kaybetmeden ilerleyecegiz dünya batana dek.sürcülisan ettimse affola..umarim yüzünüzde gülümseme,gözlerinizde hayaller birakmi$imdir rüyalar alemindeki gecemde..
YORUMLAR
yaban gülü(gurbetbaci)
.....İlahi GURBET BACI siz çok yaşayın e mi. Gecenin bu vaktinde beni güldürdünüz.
Ben kendi kendime gülerken de eşim: -Ne oluyor sana kendi kendine mi gülüyorsun? diye güldü.
....Gerçekten konusuyla, şivesiyle ve anlatımı ile çok güzel bir yazıydı. Böyle yazılar hep yazın siz.
....Sizi yürekten kutluyor, saygılarımla selamlıyorum.