- 1317 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Keşke derken keşke dememeyi öğretti hayat bana ...
Hayatta keşkelerimiz ne de ne de gereksiz aslında .
Hep beyaz sayfamız olsun istiyoruz hayatta ama unuttuğumuz yeni sayfa isterken bile atılan diğer sayfada birincinin izlerinin kaldığıdır .
Neden pişmanlıklarınızla bile gurur duymayı denemiyorsunuz !
Evet ; Keşke şöyle yapmasaydım , keşke bunu söylemeseydim , keşke o gün orada olmasaydım vs. vs. uzatın uzatabildiğiniz kadar ama nereye kadar .
Keşke derken keşke dememeyi öğretti hayat bana . Ne denli üzücü , çirkin , olumsuz yaşamış isede yüreğim , iyi ki yaşamış . Yaşamış ki bugün bunları düşünebiliyorum . Hayatta hiçbir zaman yada hiç bir an pişmanlık duymayınız . " Zaman böyle gerektirdi ve böyle oldu " demeyi bilelim .
Önemli olan nedir biliyor musunuz ? Şuan . Evet şimdi bu satırları okuyup içinizden yorumladığınız tahminimce şuandır . Sizden değerli birşey yok bu dünyada ; eşiniz ya da benzeriniz yok . Hiç birşey için geç değildir sözü için neden beklemektesiniz ? İçinizde kalan çocuksu duygularınıza kimler ne için yasak koyabilir ki ? Sizi yaşamak isteğinizden hangi güç ayırabilir ki ? Ne için ve kim için duygularınızı bastırıyorsunuz ?
Hadi şimdi sıradışı birşeyler yap ! Yapmayı çok isteyipte " o , bu , şu ne der " diyip içinde bastırdığın herhangi birşey yap !
Kendinde göreceğin ilk şey mutluluk ve güzellik olacaktır . Sakın zannetme herşey para ; para yaşam için geçerli ama hayaller için değil .
Kendimden bir örnek size :
Ben yıllarca içimde çocukluk duygularımı bastırmış biri olarak , sahil yolunda kurulan zıplama parkurunu görünce ; ilk olarak " o ,bu ne der " düşünceleri uçuştu içimde ama sonra " kim ne derse desin " diyerek çıktım parkurun üzerine . On dakikalık mutluluğumu kimse yaşatamazdı belkide ..Buna benzer bir çok örneğim var ve sizinde mutlaka vardır. Hayatınızdaki yaptığınız küçücük değişikler yüreğinizde büyük yer edinir.
Evet ! Tabularımı yıktım . " Kim ne der " artık umrumda değil . Öncelikle ben varım ve ben olmasam çevremde değerli gördüğüm hiç birşeyin önemi yok ki zaten ; herşey benimle güzel .
Evet Dostlar ! Bunları görmenizi ümit ediyorum . Fani olan bu dünyada lütfen kendiniz için de birşeyler yapınız . " Keşke dedikçe keşkeleriniz çoğalır . "
Hayatınızda keşkelerin daha fazla olmaması dileğiyle ..
Leyla GÖGER
04.06.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.