- 1244 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Hmmm... ... (tüm 3nokta antipatisi olanlar için , tekrar ve tekrar 3nokta , olmadı 3G olmadı 5G :D )
Canım ciğerim,
kavrulmuş badem krokant, karamel ve bitter çakıl çikolatalı pastam !!
Nedir bu haller !!
İlham derken ?
Kuzu derken?
Meeee derken?
Beni başka kuzularla aldatmak, pardon otlatmak haa !!
Görürsün bundan gayrı sana nası kıl yorumlar yapcam !!
Beni , beni Bihteri pardon hatlar dizilere takıldı :D
Ben geldum , ilham'(i)miz yakışıklı, geyşa ruhlu olsun , olsun mu , olsun :D
Sevgilerimle :)
NuniLe tarafından 5/18/2011 6:48:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Aysu kardeşim, ilkbahar olduğundan mıdır, nedendir bilmiyorum, ço ğumuz sizin gibiyiz.İlhamım kayboldu aranıyor diyesim geliyor bazen.
Kuzun çok şirin, bayıldım, en güzeli tavsiyene uyarak,hepimiz biraz kırlara, ormanlara gidelim, toprakta yürüyerek bizlerde birikmiş bu negatif elektriği atalım üzerimizden.
Gülümsetti güzel kuzucuğun ve satırların, selamlar.
Mööö möö...
İlhami abi sabah bana uğradığında aynen böyle seslendi..Dediğine göre tamamen bitmişim...
Bir süreliğine yazmaya ara vermemi istedi.Çünkü yazdıkça batıyormuşum.Üstelik çevremde daralıyormuş.Üstelik farkında bile değilmişim.
Ama buna rağmen yinede yazmaya çabalıyorum...Huylu huyundan vazgeçmez
miş...
Aysu'cuğum şu andaki halimi görmelisin. Kuzuya bittim hele yazına. Harikasın. Bazen ilhamlar zıplamıyor böyle durumlarda ne yapacağımızın yolunu göstermişsin. Vallahi çok güzeldi. Tebrik ederim. Sevgilerimle.