- 838 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞRULAR NEDİR ARIYORUM.
Yeryüzündeki her insanın bir doğrusu var, lakin gerçekten en doğru nedir ispatı yok.
Evrensel doğruları bir yana ayıralım geriye ne kalıyor elimizde? Bir hiçlik, her asrın bir doğrusu var. Sonraki gelen asır öncekine her zaman bağlı kalabilmiş mi, degişmeyen doğru var mı?
Günümüzde tıbbın bile tam doğru teşhisler koyamadığı bir gerçek, her gün yeni bir tez atılıyor ortaya, geçmişte kalan mı doğru yenimi ispatı var mı? 10 yıl sonra tıbbın tüm dengelerini değiştire bileceği yenilikler olacaktır, bu günkü doğrulara baki kalına bilinir mi?
Uzay bilimi yer küre bilimi, hap değişiyor, insanlarım bakış açısı durmadan değişiyor, bunları görmezden gelmek mümkün mü. İnsanın ortaya sürdüğü, düşüncalere ve davranışlara ne kadarı doğru diye biliriz ispat etmek güçtür.
Beyinlerimiz değişiyor, görüşler değişiyor eğitim sistemleri değişiyor, yerinde tutmak mümkün mü? Bu değişimlere yol açan sebep ne bilen var mı?
Benim görüşüm şunlardan ibarettir değişim hakkında. Beyinlerimiz değişmeye müsait bir organımız, biz izin verdiğimiz sürece değişemeyen hiçbir düşünce ve davranışa sahip değiliz bizim ihtiyacımız olan değişime izin verebilmektir.
Beynimizi izleyerek öğrene biliriz, bize yol gösterebilecek doğru kaynaklardan yardım almamız mümkündür, zor olan doğru kaynak nedir onu bilmektir, kendini yenileyemeyen beyinlerden yardım bulamayız, çünkü bunlar atalarının eskiden beri süre gelen inançlarını taşırlar yeniliği asla kabul etmezler ve hep aynı kalırlar, bunu gerçek sayarak kendilerini ve her ferdi aynı seviyede tutmak isterler, doğru budur diye savunurlar, oysa değişemez gerçeği yoktur insan beyninin.
Düşüncelerinizi denetleyin, size çok aykırı olan bir konu hakkında iyi olduğunu düşünün.
Yoğunlaşın ve günde on kez o sevmediğiniz konuyu seviyorum diye kendinizi ikna edin doğru olduğunu anlatın kendinize, olmadı yazın ve okuyun bir sür sonra en doğrunuz olur çıkar, beyinlimizi her konuda kandıra bilmek mümkündür.
Aklını iyi kullanan insanlar için dünyada zor diye bir şey yoktur sadece zoru biz icat ederiz.
Değişmeyen gerçekler evrenseldir, yer çekimini değiştirmeye kalkamayız, boğumu ve ölümü ne kadar değiştire biliriz. Bilim doğuma müdahale ediliyor, canlıları labaruatıar ortamında dünyaya getiriliyor biliyoruz, bilmediğimiz gelecekte ne gibi sakıncası olacak doğaya aykırı bir durumu bilinmiyor. Geriye yerçekimi kalıyor buna da mudahaele var.
Anlaşılan sabit doğru kalmıyor, dengeleri değiştire bilirler, ama bu yapılanların tam doğru olduğunu bilim adamları gerçekten biliyor mu?
Doğaya zarar veriyoruz ama yeniliklerden caymıyoruz, benim inancım ve doğru bulduğum tek şey doğa ile oynanmaması gerekli, her şey değişe bilir tek doğru doğanın dengesiyle oynanması zararlı olandır.
YETER KARAER
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.