- 948 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
" BİR OCAK SÖNDÜ EY MİLLET ..."
Kastamonu ’da Başbakanın koruma konvoyundaki Resmi Polis aracına haince saldırıp, gencecik bir polisi, bir evin direğini, bir kadının eşini, bir yavrunun babasını, bir ananın evladını, kimbilir kaç canın kardeşini şehit edenler (bir kişi değil ki vurdukları) yarın bağımsız oy isteyecekler utanmadan seçim meydanlarında.Ve malesef ki, öyle veya böyle alacaklar oylarını, milletvekili olacaklar....Ve TBMM’ye girecekler, bakacaklar ki heryer Polis, o vakit napacaklar acaba? Kendilerini koruyacak yine bir polis olacak, kısa bir zaman önce şehit edilen can’ın meslektaşları... Yazıklar olsun, bir ocağı söndürdünüz rahatladınız mı? Şehidimizin ruhu şad, mekanı cennet olsun inşaallah.
Herşey bir yana "baba" demekten mahrum bırakmak bir evladı, küçücük yüreğe boyundan büyük acılar biçipte giydirmek, ahirette cezası nedir acaba?Allah akıl fikir ihsan eylesin kendini devletten daha büyük görenlere...
Üzgünüm o yavruyu düşündükçe kızgınlığımdan ne yapacağımı bilemiyorum...Allah güç versin o küçük can’a da, hayatla mücadelesinde babasının yokluğunu çok hissetmesin inşaallah...
YORUMLAR
(( Seçil Nimet ))
Bu acının üzerinden çok geçmedi ki bu kez bir kaza meydana geldi 4 vatan evladını şehit verdik.İnsanın yüreği acıyor.Hepsi ışıklar içinde yatsın :(
(( Seçil Nimet ))
Haber izleyemez oldum uzun zamandır,şehit haberleri yüreğimi dağladığı için. Yine de eşim izlerken acı haberi duydum.Rabbim o mübarek şehidimizin eşine ve ailesine sabırlar versin. O masum yavruyu babasız bırakan canavar vicdansızlar kendi kin ve nefretlerinde boğulsunlar.Onlara en ağır cezaların verilmesini diliyorum.
Bu duyarlı konuda yazdığınız için, teşekkürler ederim, selam ve saygılarımla.
(( Seçil Nimet ))
Başınız, başımız sağ olsun. Cinayet'in adı terör olamaz katil'in de adı değişmeyecek. Hukuk sistemimiz yeterli gelmiyor işte besbelli, hiç değilse inandığımız makam en ağır şekliyle versin cezalarını. Ha gözümün önünde evladımı katletmişsin ha beni öldürüp çocuğumu ölmeden ölmeye mecbur etmişsin. Lanet yağsın üzerlerine dilerim.
Teşekkür ediyorum, paylaştığınız için. Selamlarımla...