- 1242 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Dost bildiğime
Hep bir kırılma noktası yaşarız ..
Nefes alamaz bir şeyler bizi boğazlarmış gibi ,tık nefes kalırız.
Çok kırıklarımız oluşmuştur,ölmek için Allaha yalvarırı adeta nöbet geçiririz.
Bir kaza olsun ben öleyim,ya da bir deprem olsun altında kalayım gibi şeyler hepimizin aklından mutlaka geçer.
Heleki aşk denen o kopması zor, kendisi vebalı bir hastalık halini aldıysa ,kuşattıysa tüm etrafını.
Ve mücadele bitmişse.
Takatin son turlarını adımlarken beden.
Çekilen kan akmaz olduysa bedende.
Kalp dedikleri kısarsa soluğunu, yıkılıp viran olduysa beyaz çehre.
Gün gelir, senin canını almasını beklediğin yerine, sana can veren biri gelir .
O an bunu hiç kimse gibi görürsün..Evet biri vardır.Ama görmez ki gözlerin..
Sana uzattığı eli bile görmezsin.
Korkarsın ,seni acılarından uzaklaştıracağını düşünüp, avazın çıktığınca bağırır, kızar, karşı koyarsın.
Oysa onun amacı seni, çekip çıkarmaktır bu karanlık kuyudan.
O an ne acılar ,ne yalnızlık,ne ağlamaktan yanıp bitmiş gözler ahraza dönmüş vaziyette olur.
O ise, hiç durmadan seni düştüğün çıkmazdan çıkarmak için olmadık bir mücadeleye girer.
Hiç bir şey istemez oysa.
Tanımıyordur bile seni ..
Sadece bırakıp giden birinin ardından, kendini heba etmene göz yumamaz.
Sen ise bunlara rağmen o gidene toz kondurmazsın.
O senin yüreğinde yerini çoktan almıştır.
Hemde hiç kimsenin tahmin edemeyeceği şekilde..
Sen inatçı o inatçı...
Derki .Sen yazmalısın.Başka çaren yok.Seni ne ben nede bir başkası kurtaramaz.
Uzatılan kalemi almaya korkarsın bir süre..
Verdiğin sözler gelir aklına.
Hep ona yazdığın cümleleri ,namahrem gelen düşünceleri şimdi herkesmi duyacaktır?
Çok savaşır kendiyle.Çok direnir.Artık oda farkındadır.
Sevdiğim ,aşık olduğum dediği kişi çoktan gitmiştir.Verdiği acılarda cabası ki bilindik gibi değil.
Artık içindekine yazar..
Kalem almış başını gider.
Ruh aleminde ki sayılı kelimeleride kendiyle beraber getirir..
Aşk/ına yazdığı cümlelere dokunmaz.
Onlar hep defterinin arasında kalacaktır..
Bir o bir kendi bilecektir..
Birde Hak...
Yazar sürekli her bulduğuna ,her duvara ,her yaprağa.
Gün gelecek, zaman geçecek o geri gelecektir bunu bilir.
Sonra görecektir ona olan aşkıyla yazdıklarını.
(Ve bilirki "aşk yanan bir volkan gibidir.
Bu gün var olan yarın kül halini alıp içine , daimliğiyle sızlatır durur").
Senden gitmişte olsa...
Bilinir ki ;Aşk diye sevdiceğin olan yâr yoktur.
O uzatılan el onun kurtarıcısı olur.
Minnettardır ki bunun tarifi yoktur.
Yere göğe sığdıramadığı bir dostu vardır.
Dünyadaki ışıklar ,yıldızlar güneş ay onun yanında sönük kalır
Ama dost dedikleri hiç gitmez.
Lakin sıcak bir tebessümüyle, değerli bir dostun vardır ki..Dünyalara bedel.
Ben o dostuma ,Rabbimden gönlündeki herşeyin gerçekleşmesini diliyorum.
Ne bu dünyada ne diğerinde zerrece ne ayağına ne göynüne elem keder değmesin.
Mutlulukların en güzeliyle huzur bulsun.
Sevgilerim daim güzel yürekli dostuma.Dost dediğim dost bildiklerimle uzun yıllar dost kalabilmeye..İnşaAllah
YORUMLAR
Ülviye Yaldızlıı
Gül göynlüm.Gülen yüzüm..Sevgiyle kalasın.
Hep bir kırılma noktası yaşarız ..
Nefes alamaz bir şeyler bizi boğazlarmış gibi ,tık nefes kalırız.
Çok kırıklarımız oluşmuştur,ölmek için Allaha yalvarırı adeta nöbet geçiririz.
işte o zaman var ise bir dost.....sana.. U...dönüşü yaptırır....yok ise...VAY HALİMİZE....bir güzel hesaplaşmaki.....bayıldım...saygılar
Ülviye Yaldızlıı
Lakin o vakit anlaşılır kimin dost olduğu.en sevilene sığınır ve kıymeti sonsuz bilinir..
Ömrüne bin bereket...
Dost olmak da ne var! Şayet hakkıyla kul ve hakkıyla ümmet olmasını biliyor isek.
Tüm dostluklar bu maneviyatla beslensin inşaAllah.
Uzun zamandır yorgun bu yürek, şimdi böyle güzel yazılarla huzur buldu.
Teşekkür borçtur, huzur veren bu yazının sahibi dosta.
Ülviye Yaldızlıı
Hoşgeldiniz eyy yürek insanı..
Etrafın hep dost olsun, düşmanı dosttan ayıklayabilecek gözlerin olsun, dosttan gelecek darbeye dayanacak kadar çelikten bir yüreğin olsun (Her ihtimale karşı).
Güzel günlerin ve güzel kelimelerin olsun ve de hiç devrilmeyen cümlelerin.
Dostlarına da sana da sevgiler çok...
Ülviye Yaldızlıı
Seni seviyorur bu göyn dedikleri..:)
Her zaman anlattım.
Dost başka.
Kardeş başka,arkadaş başka.
Bir ömür eşkıyalık yapmış merhum dedem bana "kaç arkadaşın var ?" diye sorduğunda böbürlenip "çooook" demiştim.O zaman bana "Haydi dediğin zaman kaç kişi 'nereye?' diye sormaz oğul" demişti.
Bir kişi çıkarabildim büyük bir ordunun içinden.
Sadece "bir" kiş.
Dedem o zaman bana "Oh be oğul senin sırtın yere gelmez hayatta" demişti.
Anlamamıştım.
Eğer senin için bir kişi varsa hakiki dost korkma.
Ama hakiki dost arıyorsan ,seni asla terketmeyen ve her şeyi senin mutluluğun için yapan,her halini düşünen,sana ebeedi sevgisini ve mutluluğunu düşünen, Allah yeter.
Hem yanılmaz ve aldanmazsın asla.
Yoksa insan insanı çok üzer,aldatır ve yarı yolda bırakır.
Benden söylemesi.
Selam ve dua ile.
Ülviye Yaldızlıı
Yakılacak bir deneme daha...ki böylesine deneme demek için bir şahit getirmeli dünyaya...
İkra nefesinle, bir daha ikra...!
Belki dostlar anlaya..
Ülviye Yaldızlıı
HakkınSesi
İkra diyorum ki ikinci bab içerisinde...bir daha insanlar okuya...unutulan dostlukların amacı hatırlana..
Yakılası denmesi de edebi tarz da bir yorum olması açısından biraz kinayeli...
ki bu denemenin deneme olduğuna şahit olsun herkes...değeri kaybolunca anlaşılmıyor mu her şeyin?
Bu deneme de bu mana da ...
vesselam :)
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
İkra bismi Rabbikellezi Halak..
(İkra)Oku Rabbinin adı ile oku..Peygamberimize gelen ilk vahiy
Yanılıyormuyum yoksa.?
HakkınSesi
Aynur Engindeniz
Teşekkürler Hakkı kardeş...
Ülviye Yaldızlıı
öslemişim seni yaff:)
"Hep bir kırılma noktası yaşarız ..
Nefes alamaz bir şeyler bizi boğazlarmış gibi ,tık nefes kalırız.
Çok kırıklarımız oluşmuştur,ölmek için Allaha yalvarırı adeta nöbet geçiririz.
Bir kaza olsun ben öleyim,ya da bir deprem olsun altında kalayım gibi şeyler hepimizin aklından mutlaka geçer."
bugün astığım yazıyı tarif ettiniz adeta... bugün ölüm konulu yazılarla başladım güne .bu sabah okuduğum iki yaznın konusu da ölüm. (GÜLDESTE nin yazısı, sizin yazınız artı benim denemem..) "bize neler oluyor böyle?" demektan alamıyorum kendimi. hayırdır inş.
kaleminize sağlık SULTAN HÜRREM
Ülviye Yaldızlıı
Ölüm hayret verilecek bir şey değil..Ölmeden ölünüz hadis/i Şerifine ruhumu ilelebed koyup kalkmak dilemiyorum...
Gönlüne ömrüne bin bereket..