İyi Bayramlar... Gerçekten!
O değil de;
Bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan. Kutlu olsun tüm çocuklara... çocuk hissedenlere...
Aslında içimde müthiş bir bayrama gitme hevesi vardı ama tembelliğim tuttu. Biliyorum bunun için yarın feci şekilde pişmanlık yaşayacağım ve iş işten geçmiş olacak...
O değil de;
Kah güldük kah hüzünlendik geyiğini yapsam olmaz şimdi dimi... Hep aynı geyik nereye kadar...
O değil de;
Birden aklıma geldi. Arsen Lupen diye bir adam vardı. Kİmlerdendi ki o !
O değil de;
Yaprak dolmasına ’sarma’ diyorlar. İlginç tabi
Kadın sarmış, olmuş. Halâ, ’sarma’ demenin alemi ne... cıx cıx cıx !
O değil de;
Bir de ’Yaprak Dökümü’ vardı... Yapraklar önce sararıyor sonra dökülüyordu
Aklım karıştı... o sonbaharın olayıydı. Bir de, ’Başka Bahara’ vardı
Demem o ki;
Yaprak Dökümündeki Ferhunde aslında iyi kadındı. Valla... İnsanın etrafında o kadar melek görünümlü şeytan olunca kadın mecburen şeytanlaştı. En azından diğerleri gibi iyi olduğunu iddia etmiyordu...
O değil de;
’yaprak döker bir yanımız/bir yanımız bahar bahçe’
Bu cümleyi de severim. Üzerine tefrika yazılablir...
O değil de;
Şu an size milyonlarca ’o değil de’ yazabilirim. Hiçbiri değil tabi...
O değil de;
Kendinize cici bakın...
O değil de;
İyi bayramlar... Gerçekten!
YORUMLAR
Senede çok defa olsun tutturursun "iyi bayramları" ...
Bir de şu Arsen Lüpen dediğin..
Melahat Lüpen'in oğlu...
Sivaslı olması lazım.
Lüpenoğullarından...
İsmail Lüpenin oğlu.
Ben öyle bilirim.
Hmmm...Ferhundeye aslında haksızlık yapıldı diyor bir yanımız..Bir yanımız hak etti derken.
Ben yine de Hayriye hanımdan daha delikanlıydı derim.
İyi bayramlar..
Esma KAHRAMAN
'Aman Ali Rıza Bey, ağzımızın tadı bozulmasın'
Sanki tat vardı da... deli kadın
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan. Kutlu olsun tüm çocuklara... çocuk hissedenlere...
Herseyin özeli güzeli Türkiyede de ama hep de lafta galiba.
Ailesine bakma görevini üstlenmis binlerce yüzbinlerce cocuk bizim ülkemizde cocuklugunu yasayamadan
hayatin agir yükünü tasimaya mecbur birakilmislar.
Hangi cocuk bayrami ise..
Bazi kutlamalari sadece bir abarti ve bir gösteris olarak görüyorum artik.
Atatürk icin büyük anlam ifade eden seyler sadece sözlerden ibaret bir sekilde.
Hicbir seyi ile Atatürkün istedigi sekilde asla asla yapilanamadi cünkü Türkiye.
Iyi bayramlar diyelim yinede.
Sevgilerimle
hicbitmez tarafından 4/23/2011 7:08:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
oysa ki herkes Atatürk'çü...
İyi bayramlar Sayın Yazarım. Sevgilerimle
İçimi en çok acıtan; çocukların, makam koltuklarına oturtulmaları... Ezberletilmiş cümlelerle, çocukluktan çıkartılmaları... Ve daha çok çocuğun, tam da o sırada, çöp tenekelerinde yemek aramaları...
Bir başlarsak "o değil de " demeye, kolay susmayız galiba?
Yine de seviyorum, bayramları... Bayrağımı, gururla asmayı...
Sevgilerimle.
Dünya üzerinde bizim ülkemizde olduğu gibi, çocuklarına bayram armağan edilmiş hiç bir ülke yok.
Bunun haklı sevinç ve gururunu yaşıyoruz, size de iyi bayramlar gerçekten, selam ve sevgiler.
Esma KAHRAMAN
Çocuk Bayramı... bu doğru
Hangi çocukların?
Saçları göz yakmayan şampuanla yıkanmış, pırıl pırıl cicileri giydirilmiş, ellerinde kağıt bayrak balon ve Atatürk resmi olan, oyunlar oynayan çocukların bayramı
Ya diğerleri!
İyi bayramlar Sayın Yazarım. Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
Bayramımız hepimize kutlu olsun. Güzel yazınızı beğeni ile okudum. Sevgilerimle.