- 776 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Eczasız Reçete
Avuçlarında kibrin tutuşmaya hazır kibritleri ile kırdığın yüreği onaramazsın... Sen o elleri serbest bırakmadığın sürece , ya vurmaya ya kırmaya yarar yumruğun.
Duaların kabul olmuyor diye neden isyan ediyorsun? Ellerindekileri boşaltmadan Allah’a nasıl yakaracaksın? Demedim mi sana çocuk! Elinin tersi ile hiçbir dala tutunamazsın,derin denizlerde yeni ufuklara kulaç atamazsın…Ancak itmelere yarar ellerin,sana uzanan elleri de itersin…Sonra geç olur anladığında vakit,ömür boyu kürek çeksen o ellere yetişemezsin…
Geçmişi almışsın sırtına geleceğin üzerine yıkıyorsun.Yağdanlık yaptığının farkında mısın?Farkında olmadan geçmişin yüzündeki çamurları yıkıyorsun…Oysa hiç çamura bulaşmamış öyle çok el var ki ellerine uzanan,sen bunu görmüyorsun…
Yarınlarına karın ağrılarınla uyanmaktır hep şikayetin, karın ağrıların aslında “yarın ağrıların” farkında değilsin. Şifalarını doktorlarda arama! Hap falan da içmeye kalkma,sen zaten hapı yutmuşsun… Bırak şimdi reçeteleri falan,dediklerimi iyi dinle;
Aç karnına,tok karnına nasıl istersen öyle,yan etkisi falan yok , tam etkili merak etme,gülmeyi ihmal etme ; hele ki gülüşün başkalarına da hayat verecekse… “Olmuyor işte,konuşması kolay tabi” dediğini duyar gibiyim,söylesene engel nerede? Sadece düşün , engel sadece ellerinde…Unutma her şey senin elinde…
Selim Akgün