- 1499 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAKLIYDI GALİBA HEMDE ÇOK.....SALİHA HANIM..
Bir dolu serüvendir şu yaşam içinde akarken heyecanlandırır,acısını katar içine arada dilinden uğrar taa midene kadar,yakarda yakar,hazımsızdır bazı sözler sindirmek zordur içinde.Susmak ve düşünmek irdelemek daha iyi aslında.
Kocası birşeylerden feragat etmesini dilerken o bildiğini okuyordu.
Giyim tarzı ve makyajı hafiflemeliydi,çok göze batıyordu,şöyle bir düşündüm erkek olsam eşime bakan gözler benide zıvanadan çıkarırdı galiba,adam haklıydı bence.Madem soyadını yüklemişsin biraz dikkatte fayda var.Onun içinde geçerli madem evlenmiş karısına saygılı olması gerekirdi,sevgi,sayısını yitirmiş br evlilik toplumdada saygınlığını yitirir.
Dejenere olmamalı,evlilik .Adı güzel taşınmalı ki ayrılıkları doğurmamalı ,en basit şeylerden.
Eski evlilikler yıllarca sürüyormuş,derken bazılarıda işkence mukabilinden ekonomik zorlukların kırbacı inmiş ha inmiş sırtına ,dikenli lokmaları kanatırken boğazında.
O tip birlikteliklerin işkence olduğunuda biliyorum.Yavrularım için katlandım sözü tarih olamaya başladı şu sıralar.Kimse işkenceyi kabul etmemeli evlilik diye.
Ama çok tatlı ihtiyarlayan muhteşem aşk yağmurlarını şemsiyeye tercih eden buruşan ellerde olmamış mı?olmuşşş kimmi annem ve babam.
Ne tatlıydılar Yarabbim aşkımmmmm lafı duvarları severdi bizim kulaklarımız kavga duymadımı?duydu ama basittiler..Keşke öyle olan çiftleri görse bu gözler..hayat işte hayat..şansa inanıyorum artık ,şans çok büyük bir armağan..