İÇSEL FİGHT CLUBUM
teke tek cıksa karsıma sıkıntılar kolay halederiz aslındada, kendileride bazen delikanlı olmaktan sıkılıyolar heraldeki toplanıp geliyolar. bende bakıyuorumki kacsan olmaz kavga kacınılmaz, adam cagırıyorum. ee cüneyt arkın degiliz ne de olsa.hemen sesleniyorum ii özelliklerime.onlar geliyo. bi ıslıkta patlattım mı sevdigim yanlarıma kosup geliyolar.baslıyoruz kavgaya.. bazen yasamam gerekir kavgayı.bazende kavga ortamı olur ama yasamak icimden gelmez. cünkü gerek yoktur.ozamanlarda umursamaz yanım cıkar ortaya tek basına hepsine karsı. durur bi bakar üff ugrastıgıma degmez der. kafası karısır morali bozulur karsı tarafın. önemsenmeyince küsüp kavga bile etmekten vazgecebiklirler.cünkü onların yapısı öyledir aslında.aslında ben görmesem onlar olmazdıki.kavganın zevkli yanlarınıda söylemem lazım. bazen dalgacı yanımı yanıma alıp kavgaya gittigimde öyle eglendirirki beni her kavgaya cagırasım gelir onu. ama tabi bazen karsı tarafın musallat oldugu zamanlarda olur. ozaman gerekli olan adamları taktiksel bi sekilde devreye sokmayı denerim. yani sıkıntılar siz varsınız ama bende bi ıslık calsam gelecek tonla adamım var. yetmiyosa ben varım. kavga istiyosanız varım.. ee ben böyleyim ama sonuc nolur. sonucta her zaman ben kazanamam tabiki. ama yaradan bana bişey vermis adı akıl. sıkıntılarımla olan kavgalarımdan aldıgım yaraların acısından ders cıkarmak, hatta isi ileri götürüp acının bile besleyici bi yanının olabileceginin farkına varmak gibi seyleri bilmemi saglıyo. ve gün gectikçe kavga etmek isteyende kavgaya cagırabileceklerimde cogalıyo. benim hiç sıkıntım yok hayatı basit yasıyorum diyenler görünce sunu düsünüyorum. bunlar benim tabirimle umursamazlık taktigine fazla kaptırmıs. ama’dünyada’ yasıyoruz gercekten hic sıkıntısı olmayan kişinin kendisi sıkıntıdır. bi sıkıntıyı kalitesi ölcüsünde yasarım. ve biliyorumki ben ondan kactıkca yüzüme gülen maskeler taktıkca o beni kovalayacak. kavgada korktugunu belli et bakalım noluyo.
ahmet lazcan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.