- 3140 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Zevkler ve Renkler Tartışılır mı Tartışılmaz mı?
Kimileri zevkler ve renkler tartışılmaz der kimileri ise tartışılır. Zevkler ve renkler özneldir. Bu yüzden dünya da yaklaşık 6 milyar değişik düşünce ortaya çıkar. Birine zorla bişeyi kabul ettiremez veya vazgeçmesini sağlayamazsınız. O anlık tamam dese dahi gönlünden geçeni değiştirmek imkansız gibi bişeydir; çünkü baskı ile kabul zorla güzelik olmaz. Sizce de böyle değil midir? Sevgiliniz rock müzik dinliyor diye siz dinlediğin tarzdan vazgeçer misiniz? Yoksa herkes kendi zevkini mi yaşamalıdır? Öznel düşünceler diyoruz ya sevdiğimiz için zevkimizden vazgeçmeye değer mi ?
YORUMLAR
Zevkler ve renkler tartışılmaz elbetteki ama şu bir gerçek ki sevgilinizle ortak zevkleriniz olmalı. Tecrubeler öyle diyor. Mesela siz inançlısınız, adam ateist, siz duysalsınız , adam akılcı, siz keman seviyorsunuz, o metal dinliyor, siz romantik, o materyalist. Yanı tek bir ortak nokta yok, o zaman ne oluyor zamanla onun zevkleri size eziyete dönüşüyor. Ve ne kadar severseniz sevin yürümüyor , yürümez/di.
O yüzden ilişkilerde ortak payda şart.
Amma dertliymişim :)
Sevgiyle her daim.
Zeynep Işık
Özgür olunamayacak ilişkiler için sevgili kelimesi ile alaka kurmak bildiğin tezat olur. Beni zevklerim, acizliklerim, hatalarımla ve keyiflerimle sevmeli karşımdaki insan. Neyse işte, sizden uzun yazmayım ayıp olmasın.