- 891 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
PEKİ YA SİZCE KİM SUÇLU?
Bir insanı suçlamak çok mu kolay? Bir insana hak etmediği bir damgayı vurmak çok mu basit? Kaldığın ortamı basıp ahlak dersi vermek kimin hakkı? Kendini savunmak ne zamandan beri kasmak oldu? Artık hakkımızı arayınca da mı suçlu oluyoruz? Vicdandan ahlaktan bahsedenler bu yaptıklarının kul hakkı olduğunu hiç mi bilmiyorlar? Artık her şey çok basit oldu. Bir insanı suçlamak hatta bir çok insanı suçlamak, zan altında bırakmak çok basit oldu. Bir kişinin yüzünden bir oda insan üç kuruş etmeyecek insanlarla muhatap oluyor ve bu değersiz insanlar tarafından suçlanıyor. Şimdi asıl suçlu kim? Bizi bu hale getiren insanın halini düşünen bizler mi, bizi suçlu duruma düşüren bizim insanlık yapmak istediğimiz mi yoksa onun yüzünden bizi zan altında bırakan üç kuruşluk değere sahip olmayan kişiler mi? Evet suçluyuz. Neden mi? Bizi bu hale getireceğini bilemediğimiz için. Beş para etmez insanlarla muhatap olduğumuz için. Peki ya sizce kim suçlu?
YORUMLAR
antalyalı_07
Cok kolay bu hele bizim insanimiz icin
Begenmedin mi karala gitsin.
Senden yana degil mi vur damgayi gitsin.
Harca insanini gitsin sonra ciksin birileri ölürüm Türkiyem desin insanina tasina topragina.
Suclu kim?
Suc isleyenlere eyvallah edenlerde suc.
Isine gelince alttan alanlarda suc.
Ortada kalinca mizmizlananlarda suc.
Böyle alisilmis kötülük iyilikten önde gidiyor sonu hayir olsun insanligin.
Yüreginize saglik
Saygilarimla
hicbitmez tarafından 3/27/2011 10:21:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
antalyalı_07
Anlaşılan üzücü bir olay yaşamışsınız. Yapılan haksızlığı, konuyu bilemediğim için, sorunuza yanıt veremeyeceğim.
Ama belli ki sizi çok üzmüşler.
Sevgi ve saygıyla