- 935 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
***Duyarli olalim lutfen***
Merhaba ardaşlar...
Haykirişlarimizi birilerine ulaştiramamak en buyuk sorunumuz aslin’da bunlardan bir de sanirim ya zaman kaybi yaşama endişemiz, yada deger vermememiz..Dün gece, sanaçcimiz neydi bellirsiz insanlar tarafindan vuruldu, ve sanki Türkiye sarsildi bu haberle beraber hepimiz duyarli birer birey olup saglik diledik onun icin!Bazilarimiz üzüldü bazilarimiz sevindi insanoğluyuz nihayetin’de duyarliliğimizi bazen sanal ortam’da gösterdik,bazen farkli yerlerde farkli şekilerde duyarliliğimizi gösterdik, lakin anlam veremediğim Türki’ye ve bunla beraber Dünya diye bilirim ki sarsildi bu haber sonuçun’da fakat bu tur duyarliliğimizi niye ve neden sehit verdiğimiz’de gösterilmediğine anlam veremedim sadece analar mi_?aglamasi gerek sadece onlarinmi ici yanmasi gerek,Sanaçi degiller ondan mi_? Taninmiyorlar ondan mi_? Duyarliliğimiza anlam veremiyorum bu duyarsizlikmi_?
İnsanlar 2gündürlü sanatçimiz icin dua ederken hangi birimizin aklina askerlerimiz geliyor..Bu vatani bu milleti sanatçimizmi koruyor koluyor yada devlet icin ne yapiyor_?Kabe icinde kible aramak gibi olur bu soru anlamsiz ve boş sizi duyarliliğa davet ediyorum..saygılar...
YORUMLAR
Kaç günlerdir içimdeki duygularımın harflerde yer beğenip kelimelere dökülmesini istiyordum lakin bir de baktımki bir AŞK MELEĞİ duygularımın tercümanı olmuş...Duyarlılığınız için ve hatırlattığınız için sağolun...Sağlıcakla...
@ŞK_M£L£Ğİ
mallesefkı 64 kişi okumus ama hıc bırı destek olmaya tenezull etmemıs ne acı bı hayatta yasıyoruz bı cok gencımızın bu duyarsizliği icler acisi bence, bende bi genc olarak sadece ve sadece yaziklar olsun diye biliyorummm...saygılarr slmlar...