- 1015 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ASRIN BAŞBELASI "KADIN"
******Kendi İnancım çerçevesinde.Yarım asra yakın gözlemlediğim bir konuyu ele alacağım.
***Adına; Eş,Sevgili,Bacı.Yenge.Teyze,Anne, de denilen.Çocukken.Kız diye andığımız Bir elmanın iki yarısından biri olan.Karşı cinsimiz. Yumuşak,naif.Üretken,ve Allahın CEMİL sıfatının tecelli ettiği tek varlık.
H A N I M L A R’ımız.
Kızlarımız Çocuklarımız .Adını ne koyarsanız koyun.Kendi iğrenç emellerimizin bir sonucu olarak KADIN diye anılan.Kadın deyince adeta aşağılanan.Eksik etek.Sıpa ve sopaya reva gördüğümüz.Ulaşıncaya kadar.Zirvede her iltifatımıza Mazhar olan Ulaşınca Kirli bir mendil zannettiğimiz.Esasen hayatın ta kendisi;Varlığın devam ve teşekkülüne beşik olan hanımlardan.Zaman içinde KADIN diye bir canavar türettik.
Peki, kimdi kadın. Havva ismi ile Adem Aleyhisselamdan tezahür eden yanımızdı kadın.Kaba ve Küt olan Erkeğin estetik ve zarafet yönüydü.Torağı temsil eder.Bağrına düşeni Büyütüp çoğaltan,yerine göre Bir den binleri üreten himaye edici vasfı ile;Kaya olan Erkeği zamanla un’a çeviren Hayata katan ve hayatla karıştıran Bir tür Mikser di kadın.Kime kadın denirdi unuttum neredeyse.Ben kendimce KADIN dendiğinde şunu anlıyorum.
*******Bir erkekle evlenmiş artık kızlık hasleti olmayan.Annelikle şereflenmeye Münasip Allahın erkeğine Emanet ettiği.Nikahlısından başka herkesin.Yenge Abla .Kardeş demesi gereken.Teklik makamından Çokluk alemine kapı açan.Eşinden başkasının İsmini ancak saygı ile anabileceği yegane varlık.
******Şimdilerde Kadın denince Bir tek evdeki Akla gelmez olmuş. Her kadın bir av. Her erkek bir avcı.
******Hanımlardaki Cazibeyi Paraya çevirmekten başka uğraşı olmayan; Kapitalist zihniyetin istismarları ile. Allah korkusunu deruhte edememiş zavallıların bu istismara bayraktarlık etmesi hasebi ile kadın artık.17 yaşından 35 yaşına kadar "İlahsın sen" diyerek şımartılan. Otuzbeş yaşından sonra sanki yaşlanması SUÇmuş gibi kozmetiklere ve açlığa terk edilen; Anne vasfını yitirmiş ev den başka, her yerde görmeyi umduğumuz, sıradan bir eşya haline sokulmuştur.
*****Kendi zavallılığımıza perde ettiğimiz..Kadın.
****Namus adı verdiğimiz Büyük namussuzluğun Gizemli perdesi olarak son çeyrek asra damgasını vurmuştur.
****Her birisi esasen Leyla, Şirin, Züleyha, Olan Bu Müthiş canlıdan. Manken, cıllop ve ya. çıtır üreten kim. Sadece sistem ve zaman mı dersiniz.Yemin ederim HAYIR.Leylalar.Şirinler,hala var.Kayslar Ferhatlar yok sadece.
****Evet, evet sadece; adına ERKEK de denilen. Ekseri; Haysiyet yoksunu, nefs kölesi, ürkeklerin; Namusa bekçilik edememesi. Komşu hanımını Kardeş ve yenge bilmeyip "Lan ne güzel kadın be" şuursuzluğuna yenilmesinden ibarettir her şey.
****Kamil manada bir erkek. Kadın adlı bir mahlûktan haberdar değildir. Onun kendi kadını vardır. Diğer tüm hanımlar Namustur ve korunması gerekir. Eğer kişi de Namus hissi varsa.
****Bu his evdekine ait değil sokaktakine aittir. Namuslu bir birey. Sokakta gördüğü gerek kadın gerek hanım ve gerekse kız çocuklarını seyretmek yerine. Onların giyimlerinden gurur duyamıyorsa hicap ederek yüz çevirmelidir. En azından, bunu yapmak. Onu özendirmemek adına bir şeydir.Ve unutmamak gerekir ki;Bu gün yaptıklarınızdır yarını mamur edenler.
****Allah kadını erkeğine değil. Mevcut tüm erkeklere emanet etmiştir. Kadın yapısı gereği sevilme ihtiyacındadır. Korunmasızdır. Göz ile görülür Zihinle kirletilir. Her yer ve şeyden gizlene bilen bu hal. Allaha alenen görünen haldir.
****Bırakın vücudunu, giysisi ile bile cezb edici olup, her kadın tüm erkekler için bir İmtihan sebebi olarak yaratılmıştır. Kadın kendi nefsi ile İmtihandadır. Erkekler ise Kadın müştereğinde hesaba çekilir. Erkekliği kendi zekerinden ibaret zanneden her zevatın hem dünya hem de ahrette başının belasıdır KADIN.
SEVGİ VE SELAM.
YORUMLAR
gözle görülür zihinle kirletilir çok güzel bir söz namus ve namussuzluk üzerine söylenecek en güzelsöz adamlar erkekler de tam bitmemiş demekki biz kadınlar için böyle güzel sözler söyleyen adamdır size şu anda okadar saygı duyuyorum ki sizi alkışlıyorum güzel yazınız için çok teşekür ederim tebrikler
Kimseyi kimseye emanet etmemiştir Allah,öyle birşey olsaydı erkeklerle ilgili ayet olur ve kadınlara gerçekten Allahın izniyle söz söyleme hakkınız olurdu.Dini maske edinip kadını bu kadar hor görmek haksızlık,Kadınlar ne çekiyorsa erkekler yüzünden çekiyor,Erkek görür şehvet duyar kadın poşetlensin,sanki kadının kapanması için ayet indiğinde erkekler içinde aynı şekilde mahremleri Allah bildirmiş,Bence eğer gerçekten birşeyler yapılacaksa cinsiyeti bırakmak lazım. İnsan olmak lazım.İnsan olunmazsa cinsiyeti hiç önemli değil,Allah bizleri insan olarak yarattı ve yaptığımız insanlık dışı her davranış için elbette sorgusu olacaktır.Mahşerde sorgu sualde kadınlar ayrı erkekler ayrı sorguya mı çekilecek ,hayır.Bütün kanınlar erkeklerin hükmünde ve Allahın emrettiği gibi değil kendi isteklerine göre kadın hakkında hüküm veriyorlar.
Kadınlar ile uğraşmayı bırakın bence çünkü kimse kimsenin yükünü sırtlamıyor.Hurafelerle erkekler kendilerini kandırıyor.
Erkekler öyle ki beşikteki bebeğe bile tecavüz edebiliyor.Eeee şimdi söyleyin bakalım ÇAĞIN BAŞBELASI KADIN MI? ERKEK Mİ?
yeğinadnan
nergizz06
yeğinadnan
***Ve asla kendinize KADIN demeyin.Zira ben İnsan olduğunuz kanaatindeyim.
**Yazıdaki vurgu buna aittir.Ve yazıda erkeklere dair hakaret vardır belki de Kadına yoktur zira bence KADIN diye bir şey yoktur.Eş vardır.
kadını öyle bir anlatmışsınızki gah yüksetmiş gay yerlere vururcasına bela etmişsiniz..iç dünyasında kadınlardan bazı sorunlar yaşamışcasına yargıç tarzında eleştirmişsiniz.. kadın bir çiçektir. cümlesini unutmayın bunların arasında deve dikeni kaktüslerde var tabikide .. bunlarla gerçek gülü karıştırmayınız unutmayınızki annelerimizde bir kadın..ve allahü tala cenneti kadınlarımızın, ayaklarının altına sermişse ..bu allaha saygısızlık olur..insan anatomisinde her tür kişilik mevcut..ak da var karada ,ama olaya güzel gözle bakma iyi amelle düşünmek daha caizdir bence ....saygılar