- 1212 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
UYUMAYA DEVAM EDERSEK, UYANDIĞIMIZ DA ÇOK GEÇ OLACAK!
UYUMAYA DEVAM EDERSEK, UYANDIĞIMIZ DA ÇOK GEÇ OLACAK!
“Temelsiz. Kin dolu. Slogandan öte anlamı olmayan, fikirden uzak bir yazı.
Gözünüzdeki bandı çıkarmadan yazı yazmamalısınız...”
Bu sözler dünkü, “TÜRKİYE GÜNDEMİNDEN ÜÇ GÜZEL TABLO!!!” adlı yazıma gelen yorumların bir bakıma özeti.
Bu yorumlara cevap olarak Wikileaks belgesi gibi bir belgeyle cevap vermek istiyorum bugün. 4 Kasım 2002 tarihinde, henüz Başbakan olmamış AKP Parti Genel Başkanı sıfatını taşıyan, Recep Tayyip Erdoğan’ın ABD Savunma Bakan Vekili Dr. Paul Wolfovitz’e gönderdiği mektubu bir kez daha hatırlatmak istiyorum.
Bu mektubu, 24 Ocak 2004 tarihinde Ankara’da İşçi Partisinin Genel Merkezinde Sayın Doğu Perinçek basın toplantısına başlarken okumuştur.
O tarihte bu mektuba Erdoğan dâhil hiçbir merciden yalanlama gelmemiştir.
İşte o mektup:
“Dr..Paul Wolfovitz
Savunma Bakan Vekili
Pentagon
Washington DC, 20301
Ford
4 Kasım 2002
Değerli Dr.Wolfowitz,
Ülkelerimiz arasındaki tarihsel ortaklık ve dostluğun gelecekte de sürmesi ümidimi paylaşmak için, bu mesajımı ortak dostlar aracılığıyla doğrudan size ulaştırmak isterim.
Seçim sonuçlarının bizim genelkurmay saflarında biraz rahatsızlık yaratmış olabileceğinden, resmi konumunuz gereği, hiç kuşkusuz haberdarsınızdır. Bilmenizi isterim ki, onların Türkiye’nin müreffeh, seküler (çağdaş) ve birinci dünya topluluğunun güvenilir bir üyesi olması ümitlerini partim ve ben de paylaşıyoruz. Ve geçmişte hiç olmadığı kadar birleşmiş olan ülkemizin çıkarları için en iyisi olacak şekilde birlikte çalışabileceğimiz kanaatindeyim.
Bu amaçla, Org. Özkök ile mümkün olduğu kadar kısa sürede mahrem, özel bir toplantı yapabilmeyi ümit ediyorum. Özel cep numaram şudur: 0533 7...
Bu yardım ve ülkeme geçmişte gösterdiğiniz dostluk için çok teşekkürler.
Sizinle kişisel olarak görüşmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.
Samimiyetle sizin olan,
Recep Tayip Erdoğan
Genel Başkan”
Bu gün bu mektubu ifşa eden Perinçek Ergenekon Terör Örgütü kapsamında Silivri de tutukludur. Mektubun içeriği kadar bitiş cümlesi de çok anlamlıdır. “samimiyetle sizin olan” bu cümle, Türkiye’yi kimlerin yönettiğini, daha doğrusu kimlerin talimatlarıyla yönetildiğini göstermektedir. Wikileaks’ın o belgesi de bu mektubun doğruluğunu bir kez daha teyit etmiştir.
Özetle Türkiye, Washington’dan atanan Bir başbakanla yönetilmektedir. O Başbakan, Ordumuza ince ayar çekilmesi için Pentagondan yardım istemektedir. Türkiye Cumhuriyetinin Başbakanı Türk Milletinin değil, ABD’nin bir bendesi, bir memuruymuş gibi kaleme almıştır o mektubu. BOP’un Eş Başkanı olmak kolay değildi herhalde.
Dünkü yazıma o tür yorumları getiren arkadaşlar buna nasıl bir yorum getirecekler merak ediyorum.
Ayla BERKİN
28.01.2011
YORUMLAR
REJİME KARŞI DARBE Mİ
HOOPP YAVAŞ GELİN
O DEDİĞİNİZ KİŞİLER BU ÜLKEDE MİLYONLARDAN OY ALARAK HÜKÜMET OLDULAR SİZ KİMSİNİZ Kİ MEŞRU YOLLA GELEN BİR İKTİDARA BU CÜMLEYİ KURABİLİYORSUNUZ...
DEMOKRASİ UMURUNUZDA BİLE DEĞİL DEĞİL Mİ ??? BU CÜMLELERİNİZLE CUMHURİYETİ BİLE ÖZÜMSEYEMEDİĞİNİZİ GÖREBİLİYORUM...
SİZ bop TAN BİLE ANLAMIYORSUNUZ MEDENİYETLER İTTİFAKI NE DEMEK BİLMİYORSUNUZ ...UFKUNUZ ALMADIĞI YADA YANDAŞ BASINDAN YALAN YANLIŞ BİLGİLERLE DEPOLANDIĞINIZ İÇİN OLABİLİR Mİ ???
F.GÜLENCİ DEĞİLİM ASLA OLMAM AMA ONU DA TANIMIYORSUNUZ ADAMIN DİLİMİZE YAPTIĞI BİLE BAŞLI BAŞINA YETER
YAHUDİ OLMAYANLAR MI ??? SİZ DİNDEN DE ANLAMIYORSUNUZ BİR İNSAN YAHUDİ OLAMAZ O KAVİMDEN OLMAYINCA...YAHUDİLİK IRK DİNİDİR BAŞKASI ASLA OLAMAZ...İSPANYA BAŞBAKANI MESELESİYLE ÇOCUKLARIN HIRİSTİYANLAŞMASI FARKLI ŞEYLERDİR SANIRIM ONU DA ANLAMADINIZ YADA İŞİNİZE GELMEDİ...ATATÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNİZE GELİNCE SİZDEN ASLA ATATÜRK MİLLİYETÇİSİ OLAMAZ PKK TEFTİŞÇİSİNİN ARKASINDAN GİTTİKÇÖE SİZ...BU ÜLKEDE ABD MUHAFAZAKARLARIN TEPESİNE ORDU İLE BİNDİ VE BU ÜLKEYE DARBE YAPANLARA BİZİM ÇOCUKLAR DEDİ İSTERSENİZ O ÇOCUKLARA SORALIM GERÇEKLERİ !!!
BAŞBAKANIN ŞEHİT HASSASİYETİNİ DE SAYIN İTİNİ DE İYİ BİLİRİM MERAK ETMEYİN...MECLİSE PKK SOKANLŞAR HAKKINDA DA KONUŞALIM MI ZANA LARA YEMİN ETTİRENLER HANİ HANİ ONLARDA ATATÜRKÇÜYÜM DERLERDİ...
SİZ ATATÜRKÜ ANLAMAK KONUSUNDA EN UZAK İNSANLARDANSINIZ ARKASINDA SAF TUTTUĞUNUZ İNSANLARDAN BELLİ BU...
BAŞBAKANIN ÇOCUKLARI DA TIPKI BİR ÇOK SANATÇI BİR ÇOK GENERAL OĞLU VE YAKINI BİR ÇOK SİYASETÇİ NEDEN YAPMADIYSA ONDAN YAPMAMIŞTIR SİZ ONA SORUN SORUNUZU...ÇÜRÜK ÇIKARMA ÇETESİ KURAN ORDU MENSUPLARI BİLİR NEDEN ASKERLİK YAPMADIKLARINI...
TERÖR BİTMİŞMİYDİ
APOYU BESİYE ÇEKTİKLERİ ZAMAN MI
GOLF OYNAYAN KOMUTAN ASKERİNİ PKK NIN ÖNÜNE ATTIĞI ZAMN MI ???
YAZIK SİZE KİNİNİZ BU KADAR MI KÖR ETTİ GÖZÜNÜZÜ NE ZAMAN BİTMİŞTİ TERÖR
NEFRETİN BU KADARI BELLİ Kİ SAĞLIĞINIZA ZARARLI ÇÜNKÜ SİZ İFTİRA ATMANIN DA ÖLÇÜSÜNÜ KAÇIRMIŞSINIZ
AMAN BAŞKA YERLERDE TERÖR BİTMİŞTİ FALAN DEMEYİN GÜLERLER HALİNİZE YADA ACIRLAR ZİHİN MELEKENİZE...
AylaBerkin
PERİNÇEK SİZE YAKIŞIR GENERALLERLE İŞ ÇEVİREN BALBAY DA SİZE YAKIŞIR
GAZETECİLERİN PKK NIN APOSUYLA RÖPORTAJ YAPMASI PERİNÇEĞİ MASUM YAPMAZ AMA SİZİN ALGINIZDA YAPIYOR SANIRIM...HEM RÖPORTAJ BAŞKA APONUN İTLERİNİ TEFTİŞ ETMEK BAŞKA ŞEYDİR MANTIKEN DEĞİL Mİ...
ATATÜRK MİLLİYETÇİSİ Mİ ??? GÜLDÜRMEYİN BENİ SİZİN SAVUNDUĞUNUZ ADAMLAR DARBE YANLISIYKEN Mİ
APONUN İTLERİNİ DENETLERKEN Mİ ATATÜRK MİLLİYETÇİSİ OLUYORSUNUZ...SAVUNDUĞUNUZ SAFINDA DURDUĞUNUZ İNSANLARA BAKIN ÖNCE !!!
O TÜRK YARGISI GENERALLERDEN BRİFİNG ALIRKEN Mİ TTÜRK YARGISI OLDU ???
DARBECİLERLE İŞ ÇEVİRİRKEN Mİ
DOSYALARI SÜMEN ALTI EDERKEN Mİ
SİYASET YAPARKEN Mİ
ON YIL BOYUNCA HİZBULLAH DAVASINI BİTİREMEYENLER Mİ TÜRK YARGISI ???
AÇILIM YAPILMASIN ORDUNUN İÇİNDEKİ BAZILARI TERÖR ÜZERİNDEN UYUŞTURUCU SİLAH RANTI SAĞLASIN DEĞİL Mİ ???
BU ÜLKEDE BU ORDUNUN ONLARCA YILDIR PKK BELASINI BİTİREMEMESİ OLABİLİR Mİ AÇILIMIN AMACI
SİZİN ŞEHİDİNİZ OLMADI SANIRIM DEĞİL Mİ ???
ŞEHİT ANA BABALARININ PARALARINI İÇ EDERLER SİZİN AÇILIM KARŞITLARINIZ
KİLİSELERDEN DESTEK ALARAK ÜLKEMİN ÇOCUKLARINI HIRİSTİYANLAŞTIRIRLAR
...
SÖYLEYECEK SÖZÜM ÇOKTUR AZ DEĞİL
AMA ŞUNU İYİ BİLİRİM SÖZ ANLAYANA SÖYLENİR KARŞINDAKİNİN ALGISI KADAR KONUŞUKUR...
SIĞLIK RÖPORTAJ İLE PKK İTİNİ TEFTİŞ ETMEK ARASINDAKİ FARKI GÖREMEMEKTİR...
AylaBerkin
darbeye gelince sizin savunduklarınız zaten darbe yapmaktadırlar Rejime karşı darbe yapmaktadırlar.
Bu ülkede Terör bitmişti. Ta ki Sayın Başbakan Diyarbakır'da, Türkiye de Kürt sorunu vardır. ben bunu demokratik yoldan çözeceğim dedikten sonra yeniden hortladı ve önlenemez bir şekilde boyut değiştirdi.
Tek bir konuda hem fikir olabiliriz. Hizbullah'ın tahliyesinde.
Çocuklarımızın hristiyanlaştırılmasına gelince İspanya Başbakanıyla Medeniyetler ittifakında EŞ BAŞKAN olan Başbakanımıza sorun. Kiliselerle içli dışlı olan o dur. Papayla el sıkışan, Vatikan'ın adı gizli tutulan kardinali olan Fethullah Gülen'e saygılarını sunan da o dur.
Atatürk Milliyetçiliğime de söz söyletmem. Ben ne o darbelerin arkasındayım. ne de Bu gün İkinci Cumhuriyet adı altında yapılmak istenen darbeye göz yumarım.
Çocuklarınızı düşünüyorsanız, şehitlerinizi düşünüyorsanız. Önce Başbakanın çocuklarının neden askerlik yapmadığını ya da kısa dönemli askerlik yaptığını da bir sorgulayın.
Babalar gibi satmanın ne demek olduğunu da sorgulayın.
İsrail Başkanına sözüm ona one minute diyerek posta koyan Başbakanınımızın İsrail'in Yahudi olmayanlara vermediği "Üstün cesaret madalyasını" MAvi MArmara olayından sonra niye geri iade etmediğini de bir sorgulayın. O kadar insanın içinden 104 yıldır aqncak 10 tane verilen bu madalyanın 11. neden ona verilmiştir.
benimde söyleyecek sözüm çoktur da hani bir laf vardır. "Anlayana sivrisinek saz. Anlamayana davul zurna az." bizim işimizde öyle oluyor. siz bana anlatamıyorsunuz bende size.
Sayın Razı aslında sizin bu yorumunuza cevap bile vermek istemiyordum ama PKK savunucusu olmak öyle bilinmek bana en ağır hakaretten bile daha acı verir. Sizler her zaman ki gibi söyleyecek bir söz bulamadığınız için konunun özüne eğilmektense kıyılardan dolaşıp, en batak yerlerden çamur atma yolunu seçiyorsunuz...
Perinçek'le beraber kaç gazeteci APO itinin inine girip röportaj yapmadı ki. Nedense bundan başka da bir şey bulamıyorsunuz Perinçek'i karalamak için. Balbay'a da çamur atıyorsunuz ya bravo size doğrusu. Vatanı satanlar, PKK'yı davul zurnayla dağdan indirip, Türk yargısını ayaklarına getirenler. Kendisine Türküm diyemeyenler sizin makbulünüz olabilir ama benim makbulüm olamazlar. Ben ne sağcıyım, ne solcuyum. Ben Atatürk Milliyetçisiyim. Asıl PKK yandaşlığını sizler yapıyorsunuz o açılımlarla. Lütfen yorum yapmadan önce okuduğunuzu derinlemesine bir tahlil edin. Ne anlatılmak isteniyor bunu bir özümseyip hazmedin öyle yorum yapın. hazmedemiyorsanız sığ yorumlar yapmayın.
AylaBerkin tarafından 1/28/2011 8:19:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne güzel...
O CÜMLE BANA AİT İSİM VEREBİLİRSİNİZ APAÇIK...
ve hala aynı fikirdeyim
elinizde doğu perinçekin okuduğuı dediğiniz mektup var
peki o perinçek in pkk denetlemesine ne diyorsunuz bir de onu bilsek
klavuzunuz perinçek ise -ki hiç şaşırmadım- bu ülkenin elmeğini yiyip pkk denetleyenlerin yanında tuttuğunuz saf size hayırlı uğurlu olsun
bu gün ağzıma pkk denetleyenlerin adını beni desdeklesin diye alacağıma ölmeyi tercih ederim
o perinçek hapse neden girdi acaba balbay özkan neden girdi
yazılarından dolayı mı
yoksa çevirdikleri dümenler yüzünden mi
saçma sığ derinlikten mahrum yazıyordunuz şimdi buna bir de pkk yandaşlarının safında yer tutmayı mı eklediniz...
uyuyun...uyuyun...
1992 yılında adliye ve cezaevi çalışanları tarafından tüm yargı-sen adı altında bir sendika kuruldu. genelde sendikal , demokrasi ,hak arama mücadelesiveren , işkence, uyuşturucuya karşı ve cezaevlerinin insanca yaşanacak bir alan haline getirilmesi için mücadele eden bu sendikada yapıldı. bu sendika yöneticelerinden 14 ü f tiplerine karşı görüş bildirdikleri için tutuklandı ve cezaevlerinde yattı.sendika kanunu çıkarken engelenildi cezaevi calışanları kapsam dışına çıkarılmak istendi .mücadele esnasında işçi partisi bir açıklama yaptı. gardiyanlara sendika hakkı vereceğinize imamlara verin diye...yasad sendika hakkını kazanan cezaevi çalışanları daha sonra anayasa mahkemesinin iptali ile tekrar meclise geldi. mecliste cezaevi calışanları çıkartıldı itfaiyeciler eklendi. daha sonra işçi parti genel başkanı f tipi cezaevinde yatmış olup şuan benzeri L TİPİ cezaevinde, sendkadan uzak cezaevi çalışanlarının gözetiminde ve güvenliğinde tutuklu olarak kalmaktadır..sendika kapatıldıktan sonra sendika yöneticileri sürülmüş. vurdurulmuş ve işten atılmışlardır..bilgilerinize...